Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paxville skrev (2 minutter siden):

Tror oppmøtet er større hos AP ;)

Ja jeg aner ikke jeg. Er lenge siden jeg var på politiske møter (har vært medlem i begge de partiene pluss noen til).

Men å fremstille seg selv som "tenke selv" samtidig som man kaller meningsmotstandere for sauer, syns jeg blir veldig tullete.

(Og sauer går nødvendigvis ikke i flokk heller, de løper til alle kanter bare de blir litt skremt).

• Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (6 minutter siden):

Ja jeg aner ikke jeg. Er lenge siden jeg var på politiske møter (har vært medlem i begge de partiene pluss noen til).

Men å fremstille seg selv som "tenke selv" samtidig som man kaller meningsmotstandere for sauer, syns jeg blir veldig tullete.

(Og sauer går nødvendigvis ikke i flokk heller, de løper til alle kanter bare de blir litt skremt).

Det var mer tenkt som Nordmenn generelt.

Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (På 26.12.2024 den 4.34):

Folk som tror at det kommer til å hjelpe å stemme på FrP, kommer til å bli skuffet. Globalistpartiet FrP kommer til å gjøre det Brussel forteller dem å gjøre. De mørke, globalistiske kreftene som har bestemt at Norge og resten av Europa skal tvinges til å bli et multikulturelt samfunn, er i EU, FN, Wall Street, Blackrock etc. Et nettverk av svært mektige mennesker som man finner på WEF og Bilderberg-gruppen møter.

Blackrock ja. Antar at Trump er tilhenger av å tvinge folk til å være i et multikulturelt samfunn da eller?

LOL.

Sitat: "CK Hutchison, et Hongkong-basert selskap kunngjorde tirsdag at de vil selge sin eierandel i to havner ved Panamakanalen til et amerikansk-ledet konsortium styrt av BlackRock Inc."

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Neptun1 skrev (1 time siden):

Verden trenger mer sosialisme:
https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_sosialistiske_stater

En fin bukett med suksessfulle land nordmenn burde etterstrebe.

Sosialdemokrati i hele Norden og Tyskland er bra vellykkede demokratiske partier.

Tvert imot så er de vellykkede velstands demokratiske samfunn. Jeg bor i svenske folkhemmet leiligheten med billig og bra standard og utsikt og min mor og far i Norge med arbeider og lærer bakgrunn har Husbanken og en fin villa og hytte på fjellet.

Slik er det desverre ikk i usa exit og sikkert derfor galningen og bølla Trump ble valgt.

Altså for blå politikk og lobbyister i mange år og ultra blå blå Frp ish Trump får flertall. Og blir et diktatur lik Adolf Hitler og hans Nsdap make Germany great again.

Alle vet hvordan det gikk i skrekk og gru.

Bernie Sanders er for gammel men smart, det Usa hadde trengt er en ny demokratisk Kennedy eller Roosevelt.

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (40 minutter siden):

Sosialdemokrati i hele Norden og Tyskland er bra vellykkede demokratiske partier.

Tvert imot så er de vellykkede velstands demokratiske samfunn. Jeg bor i svenske folkhemmet leiligheten med billig og bra standard og utsikt og min mor og far i Norge med arbeider og lærer bakgrunn har Husbanken og en fin villa og hytte på fjellet.

Slik er det desverre ikk i usa exit og sikkert derfor galningen og bølla Trump ble valgt.

Altså for blå politikk og lobbyister i mange år og ultra blå blå Frp ish Trump får flertall. Og blir et diktatur lik Adolf Hitler og hans Nsdap make Germany great again.

Bernie Sanders er for gammel men smart, det Usa hadde trengt er en ny demokratisk Kennedy eller Roosevelt.

Sosialdemokrater hører riktignok til en retning i sosialismen men skiller seg markant fra "naziretorikk" om høyresiden som kjennetegner mer ytterliggående sosialister - SV og Rødt i Norge.
Det er en avgrunn mellom AP og SV/Rødt. 

Alle bør holde seg for god til å sette merkelappen "ekstremt" på et parti som FrP - et parti som har styrt Norge godt sammen med Høyre.
Synes ikke retorikken din minner om noe man hører fra sosialdemokrater.

Minner om at vestlige kapitalistiske land er overlegne sosialistiske og muslimske land på alle områder.
Demokrati, frihet og likestilling er vestlige kjerneverdier som er totalt fraværende i totalitære land. Men vi hører aldri (ytre) venstresiden gå i rette med dette. 

Lenke til kommentar

Hørt akkurat på talen til den canadiske presidenten, han var veldig bekymret over at selskapene kunne bli kjøpt opp og var veldig opptatt av canadisk eierskap.

Rart med det, her så blir det nærmest heiet frem.

Statoil, senere Equinor hadde jo bensinstasjoner over hele verden. Disse ble kjøpt opp circle k. 

Omtrent alle eksport bedriftene i Norge over en viss størrelse eies jo snart av utenlandske selskaper. Hvorfor lar vi det skje, det er jo ikke bærekraftig overhode.

Lenke til kommentar
Neptun1 skrev (1 time siden):

Sosialdemokrater hører riktignok til en retning i sosialismen men skiller seg markant fra "naziretorikk" om høyresiden som kjennetegner mer ytterliggående sosialister - SV og Rødt i Norge.
Det er en avgrunn mellom AP og SV/Rødt. 

Alle bør holde seg for god til å sette merkelappen "ekstremt" på et parti som FrP - et parti som har styrt Norge godt sammen med Høyre.
Synes ikke retorikken din minner om noe man hører fra sosialdemokrater.

Minner om at vestlige kapitalistiske land er overlegne sosialistiske og muslimske land på alle områder.
Demokrati, frihet og likestilling er vestlige kjerneverdier som er totalt fraværende i totalitære land. Men vi hører aldri (ytre) venstresiden gå i rette med dette. 

Alle partiene på Stortinget idag er delvis sosialdemokratiske pga den norske modellen med oljefond og handlingsplan.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (11 timer siden):

Trump har vedtatt mange av sine valgløfter, en større andel en de fleste politikere vanligvis utfører. Hans oppslutning i USA er ganske høy, spesielt blant republikanerne. Han får mest sannsynlig på plass fred i Ukraina, mens Europa bare ønsker mer krig. Trump er en av de beste presidentene USA har hatt noen gang, og han får nå forhindret tredje verdenskrig til Europas store skuffelse. Han burde blitt nominert til Nobels fredspris. Han og Musk får også ryddet opp i offentlig sektor, noe jeg skulle ønske vi gjorde i Norge også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (4 minutter siden):

Trump har vedtatt mange av sine valgløfter, en større andel en de fleste politikere vanligvis utfører. Hans oppslutning i USA er ganske høy, spesielt blant republikanerne. Han får mest sannsynlig på plass fred i Ukraina, mens Europa bare ønsker mer krig. Trump er en av de beste presidentene USA har hatt noen gang, og han får nå forhindret tredje verdenskrig til Europas store skuffelse. Han burde blitt nominert til Nobels fredspris. Han og Musk får også ryddet opp i offentlig sektor, noe jeg skulle ønske vi gjorde i Norge også.

Oxford Word of the Year 2024 - Oxford University Press

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (4 timer siden):

Trump er en av de beste presidentene USA har hatt noen gang, og han får nå forhindret tredje verdenskrig til Europas store skuffelse. Han burde blitt nominert til Nobels fredspris. Han og Musk får også ryddet opp i offentlig sektor, noe jeg skulle ønske vi gjorde i Norge også.

Hvilke kilder har du egentlig til informasjon om verden..?

Av republikanere som er eksperter p politikk og historie rangeres Trump sin forrige periode som bunn 5 av alle presidenter i historien.

Denne gangen er han verre.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Document.no er et sted dedikert til å samle opp alle slike saker for å generere ønsket respons av leserne.
Det er jo ikke noe rart at saker du deler derifra kan tenkes å dytte folk i konservativ retning, eller lager konservativ stemning, slik du formulerer det, da det er hele konseptet bak Document.no, jeg har ikke benektet at saken du løftet frem har funnet sted.

Det er som å dele saker fra the Daily Stormer og kommentere under at slike saker kan det fort bli nazi-stemning av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (12 minutter siden):

Document.no er et sted dedikert til å samle opp alle slike saker for å generere ønsket respons av leserne.
Det er jo ikke noe rart at saker du deler derifra kan tenkes å dytte folk i konservativ retning, eller lager konservativ stemning, slik du formulerer det, da det er hele konseptet bak Document.no, jeg har ikke benektet at saken du løftet frem har funnet sted.

Det er som å dele saker fra the Daily Stormer og kommentere under at slike saker kan det fort bli nazi-stemning av.

Således ønsker vi jo det samme egentlig, at Document og lignende aktører får færre slike saker å skrive om. Dessverre ser det ikke ut med det første, og så lenge mainstream mediene ikke vil dekke sånt så må folk oppsøke slike steder for å finne ut hva som hva foregår i landet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Crooked Cracker said:

Således ønsker vi jo det samme egentlig, at Document og lignende aktører får færre slike saker å skrive om. Dessverre ser det ikke ut med det første, og så lenge mainstream mediene ikke vil dekke sånt så må folk oppsøke slike steder for å finne ut hva som hva foregår i landet. 

Jeg har ikke noe behov for å snakke i lengde om dette, men det er jo ikke slik at Document ikke kan hjelpe seg selv, det bare dukker opp så mange saker at de rett og slett må skrive om dem.
Siden er jo opprettet i den hensikt å samle slike spesifikke saker på et sted, denne saken ville ikke blitt dekket av Document dersom det ikke kunne vinkles som en 'dem' mot 'oss'-sak, og dersom de ikke finner rans-eksempler som dette fra 2022, vil de bare lete andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...