Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

del_diablo skrev (4 timer siden):

Han er pen, folkelig, og er litt mer handlekraftig enn Støre. Kampanjen rundt imagebyggingen var også mye mer folkelig, noe som er grunnen til at han faktisk var populær- 

Har Norsk presse og foretningslivet vært litt mer kritisk(og oppfulgende) så har de fulgt opp arbeidet etter den litt større skattereformen på 90-tallet... så hadde de antagelig hatt mer negative formeninger om Jensemannen. Han satt og som statsminister i perioden da Norge gikk all inn på New Public Management, noe som også er negativt. 

Ja.

Jeg husker veldig godt hvordan det var, det var under Stoltenberg at private helseforsikringen ble en ting i norge da helsekøene økte dramatisk.

Han lovte å fylle skolebassengene, det var et av hans viktigste valgkampløfter. Kort fortalt, det motsatte skjedde.

Han lovte også at det skulle bli langt flere gamlehjem, og de fleste husker vel hvordan den lovnaden gikk

Soningskøene økte, og det var daglige nyhetsoppslag om overfallsvoldtekter i Oslo. Man måtte leie fengselsplasser i Nederland for å få soningskøen ned igjen.

SSB har kommet med rapporter som viser at forskjellen i Norge økte under Stoltenberg, men at denne utviklingen ble bremset av høyre-frp regjeringen. Noe som media ønsker å tie om.

Dessuten så har han skylden i boligkrisen, det kan man enkelt se ut fra denne grafen:

SmartSelect_20230323_180014_Drive.jpg

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (7 minutter siden):

Om Støre - den verste statsministeren Norge noensinne har hatt - får fornyet tillit så vil jeg ikke høre én eneste klage om skatteøkninger, kapitalflukt/svak krone/rentehevninger, galopperende prisstigning, høy innvandring fra 3. verden og økende kriminalitet i ettertid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Neptun1 skrev (30 minutter siden):

Om Støre - den verste statsministeren Norge noensinne har hatt - får fornyet tillit så vil jeg ikke høre én eneste klage om skatteøkninger, kapitalflukt/svak krone/rentehevninger, galopperende prisstigning, høy innvandring fra 3. verden og økende kriminalitet i ettertid.

Tviler på at det er så mange som bryr seg om hva du vil høre eller ikke...

Men du er da sikker på at det ikke blir noe skatteøkninger, rentehevinger, lav kroneverdi, økt prisstigning med FRP?

Du tror ikke at hva som foregår ellers i verden har større innvirkning på disse fenomenene enn det norges statsminister / regjering har?

Når det gjelder økt innvandring fra 3 verden og tilsvarende økt kriminalitet så tror jeg at det vil utgjøre en forskjell om det blir AP eller FRP som sitter med statsministeren. Jeg tror bare ikke at forskjellen blir like synlig som du gjerne håper på.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (1 minutt siden):

Otroligt at AP kan bli så mye mer populära på grund av Stoltenberg och att senterpartiet gick ur regeringen. 

Diggiloo diggiley alla tittar på mej. Där jag gick i mina NATO skor...

Lenke til kommentar

At SP går ut av regjeringen betyr at AP får mulighet til å kun drive sin egen politikk, og ikke bli dratt ned av SP sin håpløse politikk.

Når det gjelder Stoltenberg så er det en fordel å ha en finansminister med hans økonomi - og lederbakgrunn, fremfor en som er agronom /bonde... Det gir håp til folk å få inn en med Stoltenbergs kompetanse.

Det kan evt være andre årsaker også, som beskrevet i artikkelen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er boligkrise, en valuta som blir stadig mindre verdt, kapitalflukt, eierflukt, høye og ustabile strømpriser, masseinnvandring, helsekøene har økt betydelig og helsevesenet er på bristepunktet, stadig flere trenger økonomisk hjelp og vi har fått økte tendenser til "working poor"

Men folk vil altså ha mer av det samme, og Stoltenberg som redningsmannen? Det er jo idiotisk, bare sjekk statistikken. Boligkrisen ble skapt av han, helsekøene økte når han styrte og innvandringen til Norge gikk fullstendig i taket.

Vi kommer bare til p fortsette med denne skadelige politikken til at velferdsstaten ikke er bærekraftig, det er det som skjer. Man ødelegger det norske samfunnet.

Sverige var verdens rikeste land i sin tid, man ser hvordan det har gått.

For 20 år siden så var inntektene her i landet like høye som i Sveits, nå er de knapt halvparten. Og det til tross for at vi bruker stadig mer oljepenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (40 minutter siden):

Otroligt at AP kan bli så mye mer populära på grund av Stoltenberg och att senterpartiet gick ur regeringen. 

Da kjenner du ikke nordmenn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror Trump fiasko katastrofen i verden vil påvirke valget mer mot venstre til AP og Sv og de andre venstre og sentrum partiene.

Tviler på at Frp og Høyre får flertall når vi ser hvor galt det går med høyrevridde Trump som har likhetstrekk med Frp.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (4 timer siden):

Jeg tror Trump fiasko katastrofen i verden vil påvirke valget mer mot venstre til AP og Sv og de andre venstre og sentrum partiene.

Tviler på at Frp og Høyre får flertall når vi ser hvor galt det går med høyrevridde Trump som har likhetstrekk med Frp.

Verden trenger mer sosialisme:
https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_sosialistiske_stater

En fin bukett med suksessfulle land nordmenn burde etterstrebe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Gouldfan said:

Jeg tror de som stemte på Jensemannen i sin tid og før dette: De da i denne tid risikerer å drømme om fred og stabilitet. 
Tror ikke det handler om mer enn det, ikke egentlig politikk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...