Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AtterEnBruker said:

Ja, typisk at det som er i vinden og mest populært, er å ikke behandle folk som dritt.

Vet du, da tror jeg du har sett helt andre strømninger/vinder i tiden enn den drittverden jeg har sett - full av en økende andel folk som ser på det som ikke bare en rettighet men en plikt å fornærme, gjøre narr av og kreve land fra alle som er dårligere stilt enn seg selv.

Endret av tommyb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tommyb skrev (8 timer siden):

Vet du, da tror jeg du har sett helt andre strømninger/vinder i tiden enn den drittverden jeg har sett - full av en økende andel folk som ser på det som ikke bare en rettighet men en plikt å fornærme, gjøre narr av og kreve land fra alle som er dårligere stilt enn seg selv.

Vet det. Var forøvrig ikke det jeg mente. Jeg gav et motsvar til narrativet om at hvis det å utføre politikk basert på medmenneskelighet er "i vinden og mest populært", og det som er "i vinden og mest populært" ikke er baser på "sunn fornuft", så må det jo bety at medmenneskelighet strider mot "sunn fornuft" (jeg er så dritt lei av den hundefløyta der, foressten), ikke sant?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Neptun1 skrev (På 6.2.2025 den 18.09):

Det kan ikke være riktig. Hvem har de spurt?

Eneste som har endret seg med politikken til AP i det siste er til det enda verre ... ja til innføring av ACERs energipakke 4.
Folk må være gale om de stemmer på et slikt parti. Vil de ha det verst mulig?

Det er populisme. De vil nå stemme Ap fordi Stoltenberg kom tilbake, og han er mye mer populær enn Støre.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DJViking skrev (1 time siden):

Det er populisme. De vil nå stemme Ap fordi Stoltenberg kom tilbake, og han er mye mer populær enn Støre.

Den hjemvendte er fremdeles "pikenes Jens" .. tydeligvis.
Og da teller som kjent ikke innholdet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
DJViking skrev (17 timer siden):

Jeg syns det er greit å ha en finansminister som faktisk er utdannet økonom og som har mange års erfaring med ledelse. Det kan vippe meg over til AP, men jeg har ikke helt bestemt meg enda.

• Liker 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det er greit å ha en finansminister som faktisk er utdannet økonom og som har mange års erfaring med ledelse. Det kan vippe meg over til AP, men jeg har ikke helt bestemt meg enda.

Om de hadde tatt til vettet og fjernet Støre tror jeg de kunne hatt gode kjangser for neste valg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Om de hadde tatt til vettet og fjernet Støre tror jeg de kunne hatt gode kjangser for neste valg.

Jeg vil heller ha Jens som finansminister enn statsminister 😛

Støre er faktisk ganske flink, men for anonym kanskje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (1 minutt siden):

Jeg vil heller ha Jens som finansminister enn statsminister 😛

Støre er faktisk ganske flink, men for anonym kanskje.

Jeg tror det Norske folk er lei både Støre og Vedum. Exit effekten til Vedum har vi jo sett.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det Norske folk er lei både Støre og Vedum. Exit effekten til Vedum har vi jo sett.

Det er sikkert mange som er lei. Men folk generelt har nok litt for stor tro på norske politikeres innvirkning på norsk økonomi, både i positiv og negativ forstand.

• Liker 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert mange som er lei. Men folk generelt har nok litt for stor tro på norske politikeres innvirkning på norsk økonomi, både i positiv og negativ forstand.

Ja jeg sier bare at det sannsynligvis ville gitt mer av samme effekt. Om det blir noe bedre spørs hvem det evt var.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...