fredrik2 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Just now, Salvesen. said: Hva er det du mangler kilder på? Og hvorfor svarer du ikke på spørsmålet, hva er planen til frp ang dette når ingen asylsøkere skal inn? Mangler vel kilder på det du skrev. Med tanke på att de två första "dritt" jobben du tog upp till en stor del görs av østereuroper, som alltså inte har varit asylsøkare och fått asyl, så skulle det vara intressant att få en kilde på att frp ska stoppa dem. Du skriver också att de ska stoppa alla vilket också uppenbart må inkludera polakerna. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): "Andre sia av fjorden" = Amerika. Blir jo litt det samme når de skal deportere ulovlige immigranter. De har jo ofte hakket under "drittjobber". Åja, ja absolutt. Samme problemstilling tenker jeg. Men kan ikke huske å ha hørt eller sett noen plan for å håndtere dette noen plass. Innvandrere inngår i mange av mine kjøp av tjenester ila ett år og uten å spør de så antar jeg at majoriteten er asylsøkere. Dette kan være på butikken, bussen, taxi, fastfood, håndtverk osv. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden fredrik2 skrev (Akkurat nå): Mangler vel kilder på det du skrev. Med tanke på att de två första "dritt" jobben du tog upp till en stor del görs av østereuroper, som alltså inte har varit asylsøkare och fått asyl, så skulle det vara intressant att få en kilde på att frp ska stoppa dem. Du skriver också att de ska stoppa alla vilket också uppenbart må inkludera polakerna. Jeg har ikke sagt at frp skal stoppe østeuropeiske arbeidere. Jeg stilte bare ett spørsmål om det var noen plan for å erstatte arbeidet til de som stoppes. Med alle mente jeg asylsøkere, som jeg lenket til. Over kan du se hvor jeg ofte kjøper tjenester av disse menneskene. Som sagt kjenner jeg ingen nordmenn som står i kø for å overta jobbene deres. Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Just now, WiiBoy said: Da har du en helt hinsides rettsforståelse. Dine holdninger er ekstremt farlig, og det representerer noe av det "verste" jeg har lest noen komme med på Diskusjon.no Dine holdninger er ekstremt farlig, du trenger ikke elske eller en gang respektere urfolk, men det gjør jeg. Det er mange andre grunner til å motstå innvandring enn urfolks rett. https://en.wikipedia.org/wiki/International_Day_of_the_World's_Indigenous_Peoples Det er oss Nordmenn og Samer her i Norge ❤️ 2 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 50 minutes ago, Salvesen. said: Hvem skal egentlig gjøre "drittjobbene" nå som frp skal kaste ut innvandrere. Har de noen løsninger på det? Ingen tvil om at det er flere bransjer og yrker som nå er overrepresentert av innvandrere Antar att du bruker en noe ovanlig definition på kaste ut också. Kaste ut er alltså samma sak som att inte släppa in nya? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden fredrik2 skrev (Akkurat nå): Antar att du bruker en noe ovanlig definition på kaste ut också. Kaste ut er alltså samma sak som att inte släppa in nya? De har vell sagt at de skal ut med folk også, men har ikke noe håndfast på det. Men hvorfor skipper dere spørsmålet? Hvordan skal vi erstatte de som er i jobb i dag når den tid kommer. Altså når de bytter jobb pga utdanning og erfaring, pensjonerer seg, blir syke og evt utkastelse om det blir aktuelt? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Med normalt sykefravær og normalt antall i offentlig sektor har vi mer enn nok arbeidskraft. Så det går nok bra å sende ut noen/ikke ta inn mange om man bare får litt orden på samfunnet. 🥳 1 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 2 minutes ago, Salvesen. said: Jeg har ikke sagt at frp skal stoppe østeuropeiske arbeidere. Jeg stilte bare ett spørsmål om det var noen plan for å erstatte arbeidet til de som stoppes. Med alle mente jeg asylsøkere, som jeg lenket til. Over kan du se hvor jeg ofte kjøper tjenester av disse menneskene. Som sagt kjenner jeg ingen nordmenn som står i kø for å overta jobbene deres. Går ju helt enkelt inte att förstå vad du skriver. Kasta ut = inte ta in nya invandrare = asylsøkare Tror inte heller jag noensin har sett vad jag tror er asylsøkare inom hantverks yrker som du tog upp. Tror också det er en del norrmen som vill jobba med hantverk, i butikker och køra taxi. 3 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 2 minutes ago, Salvesen. said: Men hvorfor skipper dere spørsmålet? Hvordan skal vi erstatte de som er i jobb i dag når den tid kommer. Altså når de bytter jobb pga utdanning og erfaring, pensjonerer seg, blir syke og evt utkastelse om det blir aktuelt? 1. før det er nästan omöjligt att förstå vad du menar når man ikke kan läsa dina tankar. 2. Tror inte problemet är så väldigt stort når de flesta sakerna du tar upp är arbeidsinvandring som inte görs av asylsökare. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden fredrik2 skrev (2 minutter siden): Går ju helt enkelt inte att förstå vad du skriver. Kasta ut = inte ta in nya invandrare = asylsøkare Tror inte heller jag noensin har sett vad jag tror er asylsøkare inom hantverks yrker som du tog upp. Tror också det er en del norrmen som vill jobba med hantverk, i butikker och køra taxi. Sorry, har ikke tid til slik vas og avsporinger. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden fredrik2 skrev (Akkurat nå): 1. før det er nästan omöjligt att förstå vad du menar når man ikke kan läsa dina tankar. 2. Tror inte problemet är så väldigt stort når de flesta sakerna du tar upp är arbeidsinvandring som inte görs av asylsökare. Kanskje du må lære deg norsk 1 1 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 1 minute ago, Salvesen. said: Kanskje du må lære deg norsk Greit, ska lära mig norsk. Börjar med: Kaste ut = inte ta in nya invandrare = asylsökare Är det noe mer norsk jag ska lära mig? Så FRP vill kasta ut alla invandrare = frp vil stoppa en del asylsökare på gränsen. 4 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Kanskje du må lære deg norsk Sitat Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. https://www.diskusjon.no/guidelines/ Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden fredrik2 skrev (Akkurat nå): Greit, ska lära mig norsk. Börjar med: Kaste ut = inte ta in nya invandrare = asylsökare Är det noe mer norsk jag ska lära mig? Så FRP vill kasta ut alla invandrare = frp vil stoppa en del asylsökare på gränsen. Jeg stilte deg helt konkrete spørsmål i det du siterte sist men det forsto du ikke, så da kan jeg ikke hjelpe deg mer enn å foreslå å oppdatere norsk kunnskapene. Kanskje du forstår konkrete spørsmål da. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Jarmo skrev (1 minutt siden): https://www.diskusjon.no/guidelines/ Tror ikke reglene hjelper på hens forståelse av konkrete spørsmål som: Sitat Hvordan skal vi erstatte de som er i jobb i dag når den tid kommer. Altså når de bytter jobb pga utdanning og erfaring, pensjonerer seg, blir syke og evt utkastelse om det blir aktuelt? For øvrig er det ikke en eneste av dere som har klart å gi ett svar på det. Så antar at det ikke finnes noe fra Frp. Ikke overraskende Endret 16 timer siden av Salvesen. 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 11 minutes ago, Nasjonalisten said: Dine holdninger er ekstremt farlig, du trenger ikke elske eller en gang respektere urfolk, men det gjør jeg. Det er mange andre grunner til å motstå innvandring enn urfolks rett. https://en.wikipedia.org/wiki/International_Day_of_the_World's_Indigenous_Peoples Det er oss Nordmenn og Samer her i Norge ❤️ Det har ingenting med urfolk å gjøre. Du holder det at en person potensielt kan få barn, som potensielt kan gjøre noe kriminelt en gang mot de. Det er ekstremt farlig og strider fullstendig mot alle rettsprinsipper. 2 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 3 minutes ago, Salvesen. said: Jeg stilte deg helt konkrete spørsmål i det du siterte sist men det forsto du ikke, Jag har spurt efter helt konkreta kilder på det du skriver man jag fick inget svar på det men antar att du ikke förstod det. Tyckte väl också att jag svarade på det du skrev och skrev hvorfor jag inte svarade i detalj tidigare. Tror vel helt enkelt inte det er så vansklig att få alternativ till de 3 asylsökande hantverkarna och tror att i andra områden finns det också folk som kan ta över. 3 minutes ago, Salvesen. said: så da kan jeg ikke hjelpe deg mer enn å foreslå å oppdatere norsk kunnskapene. Kanskje du forstår konkrete spørsmål da. Vad är detta för tull? Ingen kan läsa dina inlägg och tycka att de är tydliga och att de beskriver FRP sin politik. 4 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Nasjonalisten skrev (22 minutter siden): Dine holdninger er ekstremt farlig, du trenger ikke elske eller en gang respektere urfolk, men det gjør jeg. Det er mange andre grunner til å motstå innvandring enn urfolks rett. https://en.wikipedia.org/wiki/International_Day_of_the_World's_Indigenous_Peoples Det er oss Nordmenn og Samer her i Norge ❤️ Ja dere var jo såå snille med samene.... 1 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 8 minutes ago, Salvesen. said: Tror ikke reglene hjelper på hens forståelse av konkrete spørsmål som: Sukk ... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden fredrik2 skrev (2 minutter siden): Jag har spurt efter helt konkreta kilder på det du skriver man jag fick inget svar på det men antar att du ikke förstod det. Tyckte väl också att jag svarade på det du skrev och skrev hvorfor jag inte svarade i detalj tidigare. Tror vel helt enkelt inte det er så vansklig att få alternativ till de 3 asylsökande hantverkarna och tror att i andra områden finns det också folk som kan ta över. Vad är detta för tull? Ingen kan läsa dina inlägg och tycka att de är tydliga och att de beskriver FRP sin politik. Sorry, kan ikke hjelpe deg om du ikke forstår enkle spørsmål som dette: Sitat Hvordan skal vi erstatte de som er i jobb i dag når den tid kommer. Altså når de bytter jobb pga utdanning og erfaring, pensjonerer seg, blir syke og evt utkastelse om det blir aktuelt? Lykke til videre, forhåpentligvis får du bli. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå