Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leticia skrev (3 timer siden):

Det var andre temaer jeg tenkte på når jeg tenkte på KRF, som f.eks kvinnesynet deres, "familieverdiene" (m.a.o kvinneundertrykkelsen) relatert til religionen. Men det du viser til forsterker det negative bildet jeg har av dem. 

Men nå kommer jo islam for fullt  - og vil på sikt ta over i Norge.
Så da ser det straks lysere ut for de stakkars norske kvinnene som er så undertrykte av KrF.

Endret av Neptun1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gammel Gubbe skrev (15 minutter siden):

Kanskje fordi det omtales som "drittjobber" og man betaler "så lite lønn som mulig" og at verdien av disse jobbene undergraves ved å importere en underklasse til å gjøre dem?

Du forstår hvorfor en bruker "" sant? Men kan du heller svare på spørsmålet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
sjamanen skrev (På 19.1.2025 den 11.57):

For guds og de gamle gudenes skyld, stem IKKE Frp !

Tar gjerne imot dine og andre som er så besatte av FrP sine tips om hvilke parti man heller bør stemme på, ettersom vi ikke vet vårt eget beste.

Regner med en storm av gode forslag og begrunnelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Salvesen. said:

Frp sier de skal stoppe alle på grensen og sende de hjem. 

Kan du ikke bara komma med en länk? Ser på deras partiprogram nu och ser inget om att de ska sända hem de som arbetar i Norge nu eller att de ska stänga gränserna för alla nya.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Neptun1 skrev (3 minutter siden):

Men nå kommer jo islam for fullt i Norge - og vil på sikt ta over.
Så da ser det straks lysere ut for de stakkars norske kvinnene som er så undertrykt av KrF.

Hva er det islam skal "ta over"? Det er allerede nok muslimer i Norge til at de kunne samlet seg til å starte et betydelig (i størrelse)politisk parti. Hvis de skulle tatt over for noen så er det iallefall ikke for KRF som vakler rundt (og helst under) sperregrensa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (8 minutter siden):

Gjør jeg nok, men var ikke helt det jeg prøvde å si:p

Nei altså, jeg bare hentydet til at det generelt er flere med lav eller ingen utdanning som stemmer FRP,  slik at det ville være mest nærliggende  at de selv måtte tatt de jobbene hvis de stemmer slik at de som har jobbene i dag forsvinner ut av landet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (Akkurat nå):

Nei altså, jeg bare hentydet til at det generelt er flere med lav eller ingen utdanning som stemmer FRP,  slik at det ville være mest nærliggende  at de selv måtte tatt de jobbene hvis de stemmer slik at de som har jobbene i dag forsvinner ut av landet.

True! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Så det er kun EU/EØS borgere i disse jobbene? Du har aldri blitt transportert av en asylsøker eller andre tjenester der de Generelt sett er lite nordmenn?

Sitat

Frp sier de skal stoppe alle på grensen og sende de hjem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Salvesen. said:

Her er for asylsøkere, de skal til Afrika når de kommer.

https://www.frp.no/var-politikk/innvandring-og-integrering/innvandringspolitikk

Men kom med kilder på det du påstod. Kan ju inte vara så vansklig? 

Jobben du tog upp förutom kanske taxi görs in av folk som har sökt och fått asyl. Att låta de vänta i afrika medför inte heller att de ikke kan bygga stilasj og måle hvis de fått asyl.

• Liker 2
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (2 minutter siden):

Men kom med kilder på det du påstod. Kan ju inte vara så vansklig? 

Jobben du tog upp förutom kanske taxi görs in av folk som har sökt och fått asyl. Att låta de vänta i afrika medför inte heller att de ikke kan bygga stilasj og måle hvis de fått asyl.

Hva er det du mangler kilder på? Og hvorfor svarer du ikke på spørsmålet, hva er planen til frp ang dette når ingen asylsøkere skal inn?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...