Taylor Skrevet tirsdag kl 00:12 Del Skrevet tirsdag kl 00:12 Resort skrev (18 minutter siden): Cry me a river @WiiBoy Vi ser store deler av Europa er ødelagt av masseinnvandring. Er du for masseinnvandring? Vi ser f.eks. at vold og ran utføres av folk med innvandrerbakgrunn. Rettere sagt Islam og land i Midtøsten. Nok en hendelse som skjedde i dag. Disse gutta f.eks. er ikke etniske norske. https://www.vg.no/nyheter/i/wg02o4/angrep-konduktoer-i-fredrikstad-han-skrek-og-kjeftet Og nei jeg snakker ikke om hendelsen på Oslo City. 99% av alle innvandrere eller flyktninger er gode mennesker som ikke gjør noe galt. 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet tirsdag kl 00:19 Del Skrevet tirsdag kl 00:19 Stem Frp! Gjesp! 😉 Nix, aldri! "Hver gang jeg hører Sylvi snakker om "Milliardia" får jeg vondt i det meste! 😉 4 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet tirsdag kl 00:20 Del Skrevet tirsdag kl 00:20 Og fjortisene på TikTok imponerer ikke veldig heller.... 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet tirsdag kl 00:30 Del Skrevet tirsdag kl 00:30 Taylor skrev (10 minutter siden): 99% av alle innvandrere eller flyktninger er gode mennesker som ikke gjør noe galt. Det kan nok stemme. Men 40 % av de som sitter i fengsel i Norge er innvandrere, mens de kun utgjør et sted mellom 15 - 20 % av befolkningen. Nå kan det være flere / andre årsaker til dette enn at de er innvandrere, som f.eks oppvekstvilkår. Man bør finne årsakene til hvorfor, for først da kan man sette inn riktige tiltak. Videre viser statistikken at omtrent 40% av de innsatte har en innvandrerbakgrunn, noe som reiser spørsmål om sosiale og økonomiske faktorer som påvirker kriminalitet i samfunnet. Hvor Mange Sitter i Fengsel i Norge? En Dypdykk i Statistikk og Fakta - Økonomihjelp Nei, jeg kommer selv aldri til å stemme FRP. 4 2 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet tirsdag kl 02:28 Del Skrevet tirsdag kl 02:28 Taylor skrev (2 timer siden): 99% av alle innvandrere eller flyktninger er gode mennesker som ikke gjør noe galt. Du store. Personlig synes jeg ca. 75% nordmenn er all right, mens 1/4 ikke kan oppføre seg. 99% fra muslimske og afrikanske land mener du altså er gode mennesker som ikke gjør noe galt. Vel vel. Ikke noen av dem havner i samme kategori hos meg da vestlige verdier er noe jeg krever i hjemlandet mitt. 5 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet tirsdag kl 07:50 Del Skrevet tirsdag kl 07:50 (endret) Neptun1 skrev (10 timer siden): Du store. Personlig synes jeg ca. 75% nordmenn er all right, mens 1/4 ikke kan oppføre seg. 99% fra muslimske og afrikanske land mener du altså er gode mennesker som ikke gjør noe galt. Vel vel. Ikke noen av dem havner i samme kategori hos meg da vestlige verdier er noe jeg krever i hjemlandet mitt. Jeg har ingenting i mot muslimer eller andre religiøse mennesker fra andre land. Ja noen av dem som kommer hit blir kriminelle, mange faktorer spiller inn. Noen kommrr fra krig, men vi i Norge må bli flinkere til å lage fritids opplegg for unger, ungdom og unge voksne, som vil holde dem unna gata. Og vi må bekjempe kriminelle gjenger Endret tirsdag kl 12:35 av Taylor 2 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet tirsdag kl 08:27 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 On 12/23/2024 at 12:32 AM, FrihetensRegn said: Da tror jeg nok du blir skuffet når FrP kommer til makten og bare gjør det FN, EU og andre internasjonale organisasjoner forteller dem at Norge skal gjøre. Om du er for mer kontroll over grensene og mindre makt til globalismen, så er nok NorgesDemokratene et mer reelt alternativ. Om du vil ha fortsatt høy innvandring, dyrere bensin, mere bompenger dyrere strøm og høyere avgifter, så må du gjerne gjøre det. Det skjedde sist FrP satt i regjering, og det kommer til å skje igjen. Tror du på det du sier her selv? Eller håper du bare på at andre skal tro på det? Når man sitter i en samarbeidsregjering så må man velge kampene sine. Og da velger man de man kan, og forsøker å påvirke de andre (større) partiene i det man kan. Det blir en avveiing om man tenker at man kan utrette mer ved å svelge kameler å sitte i regjering eller ikke. Det er sånn styringssystemet vårt fungerer. Men dette visste du sikkert. Hvis ikke så vet du nå. 3 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet tirsdag kl 08:36 Del Skrevet tirsdag kl 08:36 Når det gjelder energikrisen vi sitter i nå, så er det grønne ekstremister i Tyskland som har satt oss i den. Når norske politikere stemte over Acer så skjønte de ikke, eller ville ikke tro på at Tyskland kom til å legge ned alle kjernekraftverkene sine. Hodeløs grønn politikk har store konsekvenser! 4 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet tirsdag kl 09:06 Del Skrevet tirsdag kl 09:06 FrihetensRegn skrev (På 23.12.2024 den 0.32): Da tror jeg nok du blir skuffet når FrP kommer til makten og bare gjør det FN, EU og andre internasjonale organisasjoner forteller dem at Norge skal gjøre. Om du er for mer kontroll over grensene og mindre makt til globalismen, så er nok NorgesDemokratene et mer reelt alternativ. Om du vil ha fortsatt høy innvandring, dyrere bensin, mere bompenger dyrere strøm og høyere avgifter, så må du gjerne gjøre det. Det skjedde sist FrP satt i regjering, og det kommer til å skje igjen. Ja der kom ca.30 000 innvandrere i 2015 når Høyre og FRP satt i mindretalls regjering og de ville sende dem hjem alle sammen. Men alle de andre partiene stemte for at de skulle få bli, da ble det slik fordi flertallet bestemmer. Det gikk ikke lenge før kniv stikking problematikken begynte og har vært her helt til i dag. Hvis jeg reiser til et land så forholder jeg meg til landets lover, kultur og tradisjoner. Jeg går ikke ut på gaten å begynner å stikke ned folk. Når en begynte å kalle det svenske tilstander så sa venstre siden i Sverige og Norge at det finnes ikke noe som heter svenske tilstander. Politiet i Sverige fortalte noe helt annet. I Sverige måtte de skyting, handgranater og bomber til før svenskene våknet. Listhaug reiste som Justisminister til Sverige for å snakke med politiet der, men da hoppet General Lysbakken frem med sine soldater(journalister) på 2 hele sider i VG tror jeg det var. Hvor han med stor skrift skreik "hva gjør du i Sverige Listhaug det er i Norge valget er". Og dette har nå denne regjeringen fått svenske tilstander til Norge og hva gjør de med det, ingenting nesten. Er mindre politi i Oslo nå enn da de kom til makten i 2021. Men de venter vel bare å ser mens de følger nøye med. Du messer på med samme svada hele tiden i kjent Støre og Vedum stil. Har du ikke skjønt at folket ikke vil ha slikt lenger? AP har aldri klart å ta sikkerhet på alvor, nesten som en skulle tro at de ikke liker andre makter enn dem selv. Det er på tide å slå av den hakkete plata din nå for du gjentar og gjentar det samme hele tiden..FrihetensRegn. Du skjemmer deg bort. 3 1 Lenke til kommentar
Resort Skrevet tirsdag kl 09:21 Del Skrevet tirsdag kl 09:21 (endret) Vår kjære @WiiBoy er en av de som er for masseinnvandring men som nekter å innse konsekvensene av dette når du tar inn folk fra spesifikke land. Det er en grunn til at Ukrainere er lettere å integrere. Halve jobben er gjort ved at man selv tar initiativ til det. Vi MÅ ikke godta enhver demonstrering som han mener. Det er ingen menneskerett og privilegium å komme til Norge. Endret tirsdag kl 09:23 av Resort 3 Lenke til kommentar
HasuUser Skrevet tirsdag kl 10:00 Del Skrevet tirsdag kl 10:00 9 hours ago, Taylor said: 99% av alle innvandrere eller flyktninger er gode mennesker som ikke gjør noe galt. Vel vel. Vi har 400 siktelser per 1000 somaliere I Norge. Så litt mer enn 1% er det nok som ikke er bra 4 Lenke til kommentar
Taylor Skrevet tirsdag kl 10:04 Del Skrevet tirsdag kl 10:04 HasuUser skrev (1 minutt siden): Vel vel. Vi har 400 siktelser per 1000 somaliere I Norge. Så litt mer enn 1% er det nok som ikke er bra Nå er det vel litt flere en Somaliere som kommer til Norge, er det ikke? Du finner kriminelle i alle miljøer, så det å bruke "utlending" som et stempel på kriminelle er ikke bra, Viste du at det sitter flere Dansker og Svensker i Norske fengsler en et gjør av mennesker med minioritet bakgrunn? 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet tirsdag kl 10:09 Del Skrevet tirsdag kl 10:09 HasuUser skrev (2 minutter siden): Vel vel. Vi har 400 siktelser per 1000 somaliere I Norge. Så litt mer enn 1% er det nok som ikke er bra Siden du fikk med deg denne oversikten så virker det rart at du unnlater å nevne at et fåtall av dem stod for veldig mange av siktelsene. Det sitter totalt et sted mellom 3000 og 4000 i fengsel i Norge hvorav 40 % av dem er innvandrere, tar vi godt i her og bruker 4000 som estimat så vil det si 1600 stykker i fengsel. 1 % av innvandrerne i Norge utgjør ca 10.000 stykker. Hvordan får du dette til å gå opp?... 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet tirsdag kl 10:20 Del Skrevet tirsdag kl 10:20 bzzlink skrev (1 time siden): Når man sitter i en samarbeidsregjering så må man velge kampene sine. Og da velger man de man kan, og forsøker å påvirke de andre (større) partiene i det man kan. Det blir en avveiing om man tenker at man kan utrette mer ved å svelge kameler å sitte i regjering eller ikke. Det er sånn styringssystemet vårt fungerer. Hva blir unnskyldningen hvis FRP faktisk blir det største partiet og ting likevel ikke ble slik de som stemte FRP håpet på? 3 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet tirsdag kl 10:54 Del Skrevet tirsdag kl 10:54 (endret) bzzlink skrev (2 timer siden): Når det gjelder energikrisen vi sitter i nå, så er det grønne ekstremister i Tyskland som har satt oss i den. Når norske politikere stemte over Acer så skjønte de ikke, eller ville ikke tro på at Tyskland kom til å legge ned alle kjernekraftverkene sine. Hodeløs grønn politikk har store konsekvenser! Riktig dette. Grønne ekstremister. https://www.nettavisen.no/okonomi/slakter-utenlandskablene-en-garning-i-andre-enden/s/5-95-2191248 Endret tirsdag kl 10:55 av Paxville 3 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet tirsdag kl 10:56 Del Skrevet tirsdag kl 10:56 (endret) leticia skrev (36 minutter siden): Hva blir unnskyldningen hvis FRP faktisk blir det største partiet og ting likevel ikke ble slik de som stemte FRP håpet på? For de fleste blir det likevel godt å slippe å både se og høre på Støre, Vedum og Brenna, uansett hva som skjer. Endret tirsdag kl 10:57 av Paxville 2 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet tirsdag kl 11:09 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 47 minutes ago, leticia said: Hva blir unnskyldningen hvis FRP faktisk blir det største partiet og ting likevel ikke ble slik de som stemte FRP håpet på? Hvorfor skal man unnskylde noe da? Hvorfor skulle det ikke bli slik man håpet på? Dersom FrP får rent flertall i stortinget mener jeg. FrP har utgitt sitt alternative statsbudsjett siden tidenes morgen. 3 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet tirsdag kl 11:41 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 Taylor skrev (1 time siden): Nå er det vel litt flere en Somaliere som kommer til Norge, er det ikke? Du finner kriminelle i alle miljøer, så det å bruke "utlending" som et stempel på kriminelle er ikke bra, Viste du at det sitter flere Dansker og Svensker i Norske fengsler en et gjør av mennesker med minioritet bakgrunn? "Svensker" da regner jeg med? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå