Gå til innhold

Stem Frp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spyr av palestinabermen som skal ødelegge julehandelen og cafebesøk for folk. En gjeng hyklere som aldri bryr seg med mindre det er jøder involvert, vi ser aldri slikt engasjement for de hundretusenvis som har dødd i Yemen. Det er mer enn nok pro-palestinsk propaganda i norske medier fra før av, la folk få være i fred.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
HasuUser skrev (6 minutter siden):

Spyr av palestinabermen som skal ødelegge julehandelen og cafebesøk for folk. En gjeng hyklere som aldri bryr seg med mindre det er jøder involvert, vi ser aldri slikt engasjement for de hundretusenvis som har dødd i Yemen. Det er mer enn nok pro-palestinsk propaganda i norske medier fra før av, la folk få være i fred.

En fin blanding av religiøse gærninger og ytre-venstre.

Kan det bli bedre.

Endret av Paxville
  • Liker 3
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (50 minutter siden):

Hvor går grensen for akseptabel demonstrasjon/protest mener du, ettersom dette er langt over streken?

Dette er ikke aggressivt, ikke truende, ikke voldelig, ikke hærverk.

Du slår meg som en i andre settinger sterkt ville forsvart ytringsfriheten dersom demonstrantene her hadde vært vestlige og frontet din mening.

Ps. Hva du "tror" om opprydding er helt irrelevant.

Uansett hvem eller hvorfor, å tømme søppel på privatpersoner er ikke spesielt sympatisankende.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
53 minutes ago, Crooked Cracker said:

Uansett hvem eller hvorfor, å tømme søppel på privatpersoner er ikke spesielt sympatisankende.

Poenget handler ikke om hvor effektivt eller kontraproduktivt dette er.

Påstanden var at dette måtte straffes hardt av myndighetene. 

Jeg lurer da på hvor grensen for befolkningens rett/mulighet til å protestere/demonstrere, dersom dette er noe myndighetene bør straffe hardt.

Dette er uten vold, uten trusler, uten hærverk, de gir seg med en gang politiet ber de gi seg,++

Skal vi ikke lenger ha lov til å demonstrere?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Venstre trollene graver hullet større og større, samme som Støre og Vedum bedriver mens de sier at folket ikke skjønner deres politikk.
At regjerings politikerne ikke skjønner at folket skjønner deres politikk sier jo det meste om de.
Deres største problem er jo at de ikke hører på folket og at de er så virkelighets fjerne at de ikke skjønner at deres politikk vil ikke folket ha.

Denne Regjeringen klarer ikke å ta sikkerhet på alvor, de er på etter skudd hele tiden fordi de ikke klarer å se virkeligheten.
Venstre siden har jo i årevis benektet at der er noe som heter svenske tilstander.
Samme benektelsen drev jo venstre siden i Sverige med også ,mens der var krigstilstander i Sverige.
Der er null handlings kraft i Støre regjeringen,  de drar føttene etter seg og sier vi følger nøye med.

De er så håpløse at en må begynne å lure på om det faktisk er helt tomt inne i hodene deres.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (2 timer siden):

Under ingen omstendigheter. Her må de straffes hardt.

Selv om du ikke liker budskapet eller metoden, synes jeg det skremmende at du ønsker å «straffe hardt» folk som demonstrerer på en fullt lovlig måte i Norge. Altså å slippe noen flygeblader.

Heldigvis er ikke Frp et ekstremistisk parti som ønsker å innskrenke ytringsfriheten.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Nasjonalisten skrev (3 timer siden):

692488245271529d9024e4b8953bc535295367adb49e790ae89607ceb62e413a_1.jpg.d03544453bcc9655867858beef8aaa00.jpgSyns bildet får frem budskapet langt raskere enn 500 ord.

"Se hva dere fikk meg til å gjøre" er ingen unnskyldning for voksne, rasjonelle mennesker.

Hvis jeg snakker ned om flatjordere sin kunnskap om fysikk, med kilder, så blir du flatjorder?

Om kreasjonister sin forståelse for biologi, så blir du kreasjonist?

Om FrP-velgere sin forståelse av politikk og samfunn, så støtter du FrP?

...

Så.

Hvis jeg snakker negativt om tankies sin kunnskap om historie, så blir du tankie?

Hva i alle dager slags irrasjonell argumentasjon er det.

Er du leire?

Jeg vet det er et fnugg av sannhet i psykologien, men mistillit mot journalisme, akademia, WHO og historiske fakta kom etter bølgene med misinformasjon fra anti-vestlige aktører.

...

"Look what you made me do"-argumentasjonen viser ideologien din sin sanne natur.

Den er ond.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (29 minutter siden):

Selv om du ikke liker budskapet eller metoden, synes jeg det skremmende at du ønsker å «straffe hardt» folk som demonstrerer på en fullt lovlig måte i Norge. Altså å slippe noen flygeblader.

Heldigvis er ikke Frp et ekstremistisk parti som ønsker å innskrenke ytringsfriheten.

Slippe flygeblader over uskyldige folk som er ute å koser seg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, flamethower1234 said:

Slippe flygeblader over uskyldige folk som er ute å koser seg? 

Det er noe smått ironisk med at de prøver å få folk til å forstå den grusomhetene som skjer i Gaza der bomber slippes over hodene på folk, men det budskapet blekner for mange i tråden her i forhold til den grusomheten det er å få en papirlapp i hode.

Stakkars, stakkars den uskyldige sivilbefolkningen Oslo City og de grusomhetene de ble utsatt for :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (8 minutter siden):

Det er noe smått ironisk med at de prøver å få folk til å forstå den grusomhetene som skjer i Gaza der bomber slippes over hodene på folk, men det budskapet blekner for mange i tråden her i forhold til den grusomheten det er å få en papirlapp i hode.

Stakkars, stakkars den uskyldige sivilbefolkningen Oslo City og de grusomhetene de ble utsatt for :p

Neida. Handlingen i seg selv er ufarlig men er bare drittlei demonstrasjoner hver dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...