HasuUser Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jeg tror en del veldig aktive nett-troll fra R/SV/MDG er ganske så effektive til å pushe folk lenger til høyre 5 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 34 minutes ago, Red Frostraven said: * Har latt seg manipulere på sosiale medier. Så en del aktivister på venstresiden kjører et løp på sosiale medier for å manipulere folk til å stemme Frp? Merkelig strategi 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden HasuUser skrev (9 minutter siden): Jeg tror en del veldig aktive nett-troll fra R/SV/MDG er ganske så effektive til å pushe folk lenger til høyre Hvilke fakta er det du mener får folk til å føle et behov for å ødelegge for seg selv og andre, i stedet for å ta seg sammen? Altså. Hvis noen inntar motsatt posisjon av hva noen sier, som er sant, hva forteller det om dem? Jeg ser dog ikke såmye til nettrollene på venstre. Det er praktisk talt bare høyrepopulister som oppfører seg trollete -- og det er grunnen til at jeg er så kritisk. Det er vanskelig å ha seriøse debatter om mange tema, fordi folk har hørt på Crowder, Tate, Peterson, Rogan, Walsh, Shapiro, Trump, Bannon, Pool, Ngo, Jones et cetera. FrP høster drypp fra amerikansk høyrepopulisme akkurat nå, og det er rett og slett ikke sant at de drives til høyre. De groomes og/eller drives av fortrinnsvis fryktpropaganda. 3 1 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Smule8o skrev (9 minutter siden): Så en del aktivister på venstresiden kjører et løp på sosiale medier for å manipulere folk til å stemme Frp? Merkelig strategi Hva skjedde i sosiale medier da AfD-supporteren i Tyskland begikk terror? Se hvordan en bruker på høyrepopulistisk side reagerer på fakta i ettertid: "En Saudi Araber som støtter høyresiden og som angriper et Julemarked på Typisk islamistvis? De må tro folk er dumme. Den kjøper absolutt ingen andre enn media og folk så langt ut på venstresiden at de kun ser sin egen nese. Høres ut som en false flag operasjon. Muligens ny taktikk blant islamister pga. for å prøve å få sympati mot høyrebølgen som brer seg over hele vesten. Hva blir det neste? En kristen selvmordsbomber som sprenger kirker fordi han hater islam?" Endret 16 timer siden av Red Frostraven 2 2 Lenke til kommentar
HasuUser Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 3 minutes ago, Red Frostraven said: Hvilke fakta er det du mener får folk til å føle et behov for å ødelegge for seg selv og andre, i stedet for å ta seg sammen? Altså. Hvis noen inntar motsatt posisjon av hva noen sier, som er sant, hva forteller det om dem? Jeg ser dog ikke såmye til nettrollene på venstre. Det er praktisk talt bare høyrepopulister som oppfører seg trollete -- og det er grunnen til at jeg er så kritisk. Det er vanskelig å ha seriøse debatter om mange tema, fordi folk har hørt på Crowder, Tate, Peterson, Rogan, Walsh, Shapiro, Trump, Bannon, Pool, Ngo, Jones et cetera. FrP høster drypp fra amerikansk høyrepopulisme akkurat nå, og det er rett og slett ikke sant at de drives til høyre. De groomes og/eller drives av fortrinnsvis fryktpropaganda. Jeg siktet ikke nødvendigvis til deg. 1 1 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 5 minutes ago, Red Frostraven said: Hvilke fakta er det du mener får folk til å føle et behov for å ødelegge for seg selv og andre, i stedet for å ta seg sammen? Du tenker på fakta som at ikke-vestlige innvandrere faktisk er overrepresentert på kriminalitetsstatistikken, at folk faktisk har fått redusert kjøpekraft, at dagens skolepolitikk viser seg å ikke fungere særlig bra i praksis osv? Og hvordan er det å ønske endringer på dette området å ødelegge for seg selv? 5 minutes ago, Red Frostraven said: Altså. Hvis noen inntar motsatt posisjon av hva noen sier, som er sant, hva forteller det om dem? Forstår egentlig ikke helt hva du prøver å formidle her. At alt som kommer fra venstresiden alltid er sant, mens alt som kommer fra høyresiden alltid er løgn? 5 minutes ago, Red Frostraven said: Jeg ser dog ikke såmye til nettrollene på venstre. Det er praktisk talt bare høyrepopulister som oppfører seg trollete -- og det er grunnen til at jeg er så kritisk. Som påpekt er din stil her mye i samme stil, som feks det at å påpeke at stort sett Frp velgere i snitt lavere utdanning enn mange ande partis velgere. Tror dere å påpeke dette virkelig vil få noen til å stemme SV i stedet for Frp? 5 minutes ago, Red Frostraven said: Det er vanskelig å ha seriøse debatter om mange tema, fordi folk har hørt på Crowder, Tate, Peterson, Rogan, Walsh, Shapiro, Trump, Bannon, Pool, Ngo, Jones et cetera. Der er jeg enig. Desverre er populariteten mange av disse oppnår pga at verdensbildet som har blitt presentert av mange av de etablerte mediene rett og slett ikke viste seg å stemme i praksis. Dessuten, selv om det er en etablert avis har feks Klassekampen også presentert next level virkelighetsfjernhet i lang lang tid. De får også penger av staten for å gjøre 17 minutes ago, Red Frostraven said: Hva skjedde i sosiale medier da AfD-supporteren i Tyskland begikk terror? Se hvordan en bruker på høyrepopulistisk side reagerer på fakta i ettertid: "En Saudi Araber som støtter høyresiden og som angriper et Julemarked på Typisk islamistvis? De må tro folk er dumme. Den kjøper absolutt ingen andre enn media og folk så langt ut på venstresiden at de kun ser sin egen nese. Høres ut som en false flag operasjon. Muligens ny taktikk blant islamister pga. for å prøve å få sympati mot høyrebølgen som brer seg over hele vesten. Hva blir det neste? En kristen selvmordsbomber som sprenger kirker fordi han hater islam?" Forstår virkelig ikke hva du prøver å poengtere her 17 minutes ago, Red Frostraven said: 5 minutes ago, Red Frostraven said: 2 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Er ikke rart folk skriver frp når de ser dette.. 6 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 37 minutes ago, flamethower1234 said: Er ikke rart folk skriver frp når de ser dette.. Jeg forstår ikke hva du mener? Hvorfor skal folk skrive stem FrP når de ser det klippet der? 4 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) WiiBoy skrev (3 minutter siden): Jeg forstår ikke hva du mener? Hvorfor skal folk skrive stem FrP når de ser det klippet der? Fordi det ikke er etniske norske som kaster greiene og i tillegg bare ødelegger for folk som koser seg. Ikke riktig måte å demonstrere på. Endret 15 timer siden av flamethower1234 4 Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, Red Frostraven said: * Har latt seg manipulere på sosiale medier. Syns bildet får frem budskapet langt raskere enn 500 ord. Sosialdemokratene kunne regjert i 200 år etter krigen og skapt ett samlet og solidarisk EU, men så måtte dere sette i gang med masseinnvandring, og kjønnslemlesting av barn, og de 2 tingene er bare de mest psykotisk absurde helt på toppen av venstresidens degenererte kake. 5 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden flamethower1234 skrev (1 time siden): Er ikke rart folk skriver frp når de ser dette.. Slik bærme skal vi ikke ha i norske byer. 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Neptun1 skrev (16 minutter siden): Slik bærme skal vi ikke ha i norske byer. Under ingen omstendigheter. Her må de straffes hardt. 3 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 11 minutes ago, flamethower1234 said: Under ingen omstendigheter. Her må de straffes hardt. For all del, enig i at den formen for aktivisme muligens fungerer mot sin hensikt. Men på hvilket grunnlag skal de straffes hardt? 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Og selvfølgelig er det en sammenheng mellom FRP-tilhengere og hardbarka antiprotest-støvelsleikere. Da er man ikke anti-etablissement, man ER etablissementet. Ødelegger for folk som koser seg? Hvem drar på et kjøpesenter, midt i verste julestria. for å kose seg? Hvorfor er det ingen som siterer Voltaire nå? Er det fordi folk omsider har skjønt at det sitatet er falskt? Eller blir det spart til en anledning der f.eks nynazister skaper furore på kjøpesentre? 3 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Smule8o skrev (27 minutter siden): For all del, enig i at den formen for aktivisme muligens fungerer mot sin hensikt. Men på hvilket grunnlag skal de straffes hardt? Forstyrring av offentlig ro. Tenkte mer på kraftige bøter fra politiet. Det sitter jo folk å koser seg der.. Hvem måtte rydde opp mon tro? Endret 13 timer siden av flamethower1234 3 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor hører vi ingen på venstresiden i Norge som kritiserer Socialdemokratiet med Mette Fredriksen i Danmark? De fører en innvandringspolitikk som er strengere enn det FrP står for her i landet. 5 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 hour ago, flamethower1234 said: Fordi det ikke er etniske norske som kaster greiene og i tillegg bare ødelegger for folk som koser seg. Ikke riktig måte å demonstrere på. Å herlighet, de kaster lapper!! Slik kan vi virkelig ikke ha det!! Tenk så mye mer effektivt om disse demonstrantene bare kunne møtes hjemme hos hverandre med innestemme. Men jeg vet desverre at det er etnisk hvite blonde blåøyde nordmenn blant denne pøbelen. Men først tar vi svartingene, så kan vi ta disse forræderne. 2 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 27 minutes ago, flamethower1234 said: Forstyrring av offentlig ro. Tenkte mer på kraftige bøter fra politiet. Det sitter jo folk å koser seg der.. Hvem måtte rydde opp mon tro? Hvor går grensen for akseptabel demonstrasjon/protest mener du, ettersom dette er langt over streken? Dette er ikke aggressivt, ikke truende, ikke voldelig, ikke hærverk. Du slår meg som en i andre settinger sterkt ville forsvart ytringsfriheten dersom demonstrantene her hadde vært vestlige og frontet din mening. Ps. Hva du "tror" om opprydding er helt irrelevant. 3 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) WiiBoy skrev (8 minutter siden): Hvor går grensen for akseptabel demonstrasjon/protest mener du, ettersom dette er langt over streken? Dette er ikke aggressivt, ikke truende, ikke voldelig, ikke hærverk. Du slår meg som en i andre settinger sterkt ville forsvart ytringsfriheten dersom demonstrantene her hadde vært vestlige og frontet din mening. Ps. Hva du "tror" om opprydding er helt irrelevant. Demonstrer uten å forstyrre andre bedrifter. Jeg hadde ikke forsvart de mer om de var vestlige nei. Endret 13 timer siden av flamethower1234 3 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 2 hours ago, flamethower1234 said: Fordi det ikke er etniske norske som kaster greiene og i tillegg bare ødelegger for folk som koser seg. 3 minutes ago, flamethower1234 said: Jeg hadde ikke forsvart de mer om de var vestlige nei. Da bør du uttrykke deg mer tydelig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå