Salvesen. Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jarmo skrev (3 minutter siden): Det er ikke link men en nettadresse. ja det er nettadressen til der du kan stille spørsmålet jeg allerede har stilt og allerede har gitt deg svaret på... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): ja det er nettadressen til der du kan stille spørsmålet jeg allerede har stilt og allerede har gitt deg svaret på... https://www.forskning.no/data-internett-kunstig-intelligens/15-ting-chatgpt-ikke-klarer/2151688 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Jarmo skrev (2 minutter siden): https://www.forskning.no/data-internett-kunstig-intelligens/15-ting-chatgpt-ikke-klarer/2151688 så du mener tallene er feil? link? forævrig er linken din utdatert og forklarer en eldre modell. Endret 13 timer siden av Salvesen. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 hour ago, obygda said: Jeg er ikke helt blåst - så ser verdien av noen tiltak som f.eks idrettsklubber og fritidsaktiviteter. Men dette bør vel ligge under helsedepartementet - ikke kultur. Å flytte utgiftene over til helsedepartementet tar dem ikke bort. Det bare flytter det samme arbeidet i et annet narrativ. De som ikke vil støtte opera vil kanskje støtte turistforeningas hytter, eller bibliotek, eller arkivet som gjør at vi har en nasjonal historikk og kunnskapsbase. Selv om det er litt sånn sittende og tidligere regjeringer har drevet på, navnebytter for å jatte med den type opinion. Oljedepartementet og Petroleumstilsynet byttet nylig til Sokkeldepartementet og Havindustritilsynet for å dekke til at Norges stat i stor grad er bygget for å tilrettelegge for fortsatt forbrenning av karboner. Man fikk inn "likestilling" i navnet så da hater de reaktive det plutselig. FrP kommer til å bytte navn på Kultur- og likestillingsdepartementet til Nasjonalhistorisk institutt så ser alt plutselig helt annerledes ut. Forøvrig så er det allmennkunnskap at stasledere helt siden Julius har brukt kultur til å redusere indre uro i befokningen. Det er penger vel anvendt fra et konservativt standpunkt. Hvis man foretrekker fredstid. 5 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Pokalene betalte forresten foreldrene selv gjennom medlemsskapet. 3 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) 15 minutes ago, Salvesen. said: så du mener tallene er feil? link? ChatGPT er aldri en gyldig kilde, @Salvesen. Det er ikke andres jobb å verifisere det du lenker til, det er din. Det er mindre gyldig argumentasjon enn en tilfeldig video på youtube. Endret 12 timer siden av tommyb 6 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (12 minutter siden): så du mener tallene er feil? link? forævrig er linken din utdatert og forklarer en eldre modell. Aldri fått en link til noe artikler? Hvorfor ikke det? Salvesen. skrev (16 minutter siden): så du mener tallene er feil? link? forævrig er linken din utdatert og forklarer en eldre modell. Publisert 14.10.2024 - 09:56 https://www.khrono.no/kunstig-intelligens-er-en-avsporing/909269 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden tommyb skrev (6 minutter siden): ChatGPT er aldri en gyldig kilde, @Salvesen. Det er ikke andres jobb å verifisere det du lenker til, det er din. Det er mindre gyldig argumentasjon enn en tilfeldig video på youtube. sier du, meg bekjent er alle satsene rette. Er du uenig er det bare til å oppgi ekte sats Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jarmo skrev (4 minutter siden): Aldri fått en link til noe artikler? Hvorfor ikke det? Publisert 14.10.2024 - 09:56 https://www.khrono.no/kunstig-intelligens-er-en-avsporing/909269 Faen så du ror gamle far. Orker ikke snakke med deg, det er 100% håpløst. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) 1 minute ago, Salvesen. said: sier du, meg bekjent er alle satsene rette. Er du uenig er det bare til å oppgi ekte sats Fortsatt ikke noen andres jobb å sjekke opp dette for deg. Det skulle du ha gjort før du posta. Ikke greit. Merk at jeg stort sett er enig med meningen, men ikke med snarveiene. Endret 12 timer siden av tommyb 5 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) tommyb skrev (Akkurat nå): Fortsatt ikke noen andres jobb å sjekke opp dette for deg. Det skulle du ha gjort før du posta. Ikke greit. Jeg har sjekket det. Ikke greit at du tror du bestemmer hva en kilde er. Endret 12 timer siden av Salvesen. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden ChatGPT er en språkmodell. Ikke en kilde. 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden tommyb skrev (Akkurat nå): ChatGPT er en språkmodell. Ikke en kilde. Nei, den bruker internett og leter i dokumenter osv. Du kan også spør den etter kilde til svarene sine.. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Just now, Salvesen. said: Nei, den bruker internett og leter i dokumenter osv. Du kan også spør den etter kilde til svarene sine.. Og det har jeg gjort. Jeg bruker LLMs flere ganger i uka. Det er fortsatt en språkmodell som ikke skjønner kildene sine i de tilfellene der den ikke bare finner på en lenke som ser ut som den skulle virket. Men budskapet mitt er at du må selv verifisere tallene du får derfra. Det er ingen andres jobb å gjøre det. ChatGPT er laget for å lage output som ser riktig ut. Det er bløff å bruke det som kilde. Mer bløff enn en tilfeldig video fra youtube, den må du nødvendigvis ha brukt noe tid på. Dette er sånn det oppfattes. I din interesse å ta det til etterretning. 7 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden tommyb skrev (1 minutt siden): Og det har jeg gjort. Jeg bruker LLMs flere ganger i uka. Det er fortsatt en språkmodell som ikke skjønner kildene sine i de tilfellene der den ikke bare finner på en lenke som ser ut som den skulle virket. Men budskapet mitt er at du må selv verifisere tallene du får derfra. Det er ingen andres jobb å gjøre det. ChatGPT er laget for å lage output som ser riktig ut. Det er bløff å bruke det som kilde. Mer bløff enn en tilfeldig video fra youtube, den må du nødvendigvis ha brukt noe tid på. Dette er sånn det oppfattes. I din interesse å ta det til etterretning. Wow, flere ganger i uka😅 Som sagt, om en mener tallene er feil er det bare å påpeke det. Ikke verre. Evt kan en bare lese videre på noe annet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Som sagt, om en mener tallene er feil er det bare å påpeke det. ChatGPT sier noe annet hos meg, så din er feil. 4 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) 7 minutes ago, Salvesen. said: Wow, flere ganger i uka😅 Som sagt, om en mener tallene er feil er det bare å påpeke det. Ikke verre. Evt kan en bare lese videre på noe annet. Ja, det er dager jeg ikke bruker LLMs. Glad du finner det fornøyelig. Jeg kommer ikke til å gjøre jobben for deg, bare behandle dem som uverifiserte og innlegget som slurv med fakta. Det var jeg som sa ifra, men forventer at alle som måtte være uenige i meningen din også tolker slurv med fakta som at de har rett og du må jukse fordi de har rett. Som er synd fordi din mening er mye mer interessant enn tallene i seg selv. Endret 12 timer siden av tommyb 5 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden frohmage skrev (4 minutter siden): ChatGPT sier noe annet hos meg, så din er feil. Åja, hva sier den da? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden tommyb skrev (4 minutter siden): Ja, det er dager jeg ikke bruker LLMs. Glad du finner det fornøyelig. Jeg kommer ikke til å gjøre jobben for deg, bare behandle dem som uverifiserte og innlegget som slurv med fakta. Det var jeg som sa ifra, men forventer at alle som måtte være uenige i meningen din også tolker slurv med fakta som at de har rett og du må jukse fordi de har rett. Litt av en type du, beskylde folk for juks uten kilder... Ignore listen på deg og ja, lykke til videre med tåpelighetene dine Tommy😂 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Åja, hva sier den da? At du ikke kan referere til den som kilde akkurat som du ikke kan referer til Google. 6 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå