Gå til innhold

Elsykkel for bratte bakker og kulde?


TheOats

Anbefalte innlegg

Hei, håper jeg kan få noen tips. Har lyst på elsykkel, men jeg vet veldig lite om dem eller om det er noen sykkler/merker jeg bør unngå.

Jeg trenger en som kan gå opp bratte bakker og som tåler kalt vær. Kanskje det er alle elsykkler? Jeg vet bare ikke.

Jeg har også tenkt å oppbevare den inne nære en ovn, er det et problem når jeg tar den ut i kulden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheOats skrev (1 time siden):

Jeg har også tenkt å oppbevare den inne nære en ovn, er det et problem når jeg tar den ut i kulden?

Varmt til kaldt er sjeldent et problem, men kaldt til varmt vil forårsake mye kondensasjon, som kan potensielt skade elektronikk og korrodere metall.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Gavekort said:

Varmt til kaldt er sjeldent et problem, men kaldt til varmt vil forårsake mye kondensasjon, som kan potensielt skade elektronikk og korrodere metall.

Det burde jeg ha tenkt på! Jeg driver med fotografering så det er et konsept jeg allerede må ta hensyn til. Tenkte ikke på det med sykkel siden jeg ikke bryr meg om det med min vanlige sykkel. 
 

Det gjør det vanskelig for meg, jeg har ikke så mange andre alternativer å putte sykkelen. Utenfor er det mye trafikk både biler og gående, så vil ikke sette den der. Har ikke garasje. Men har et vaskerom som er delt med de andre leilighetene. Men jeg stoler ikke 100% på alle som bor her å det er varsling at folk ikke gidder å låse ytterdøren, å da er det simpelt å bare gå inn å ta den fra vaskerommet.

Jeg tror jeg må revurdere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...