Gå til innhold

Reiseforsikring


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ut og reise over flere kontinenter snart, og lurte på det med reiseforsikring. Som følge av høy gjeldsgrad så får jeg ikke økt kredittramme på eksisterende kredittkort. Har 4 kredittkort med kredittramme på kr 10.000 hver. Ferien min vil koste meg ett sted mellom 100'-200'. Men jeg tør ikke bestille alt med debetkort UTEN reiseforsikring. Har noen erfaring med kjøp av reiseforsikring når man kjøper flybilletter mv. UTEN kredittkort? Har dere anbefalinger på reiseforsikring med god dekning og som er rimelig priset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du være lenge borte? Gouda forsikring er spesialister på reiseforsikring, så jeg ville anbefalt å starte der. Da vi var borte i 3 mnd kjøpte vi der. Mange ordinære forsikringer, gjerne også de på kredittkortene, har begrensninger når det gjelder varighet og hvor du skal.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (4 timer siden):

Skal du være lenge borte? Gouda forsikring er spesialister på reiseforsikring, så jeg ville anbefalt å starte der. Da vi var borte i 3 mnd kjøpte vi der. Mange ordinære forsikringer, gjerne også de på kredittkortene, har begrensninger når det gjelder varighet og hvor du skal.

5 uker kanskje. Skal sjekkes. Vet du om reiseforsikringen er gyldig dersom jeg overfører sånn 150' til et kredittkort med kredittramme på 10'? da vil jeg kunne bruke 160'.  

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Gloomy arrow said:

5 uker kanskje. Skal sjekkes. Vet du om reiseforsikringen er gyldig dersom jeg overfører sånn 150' til et kredittkort med kredittramme på 10'? da vil jeg kunne bruke 160'.  

Drit i kredittkortet si reiseforsikring. Kjøp standard heilårs frå eit forsikringsselskap. Typisk gir dei deg 45 dager dekning. Då slepp du å stresse med at minst halvparten må vere betalt med kredittkort også viare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...