J.S. Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hva er EDGE har altid innbilt meg at da har du tilgang til vandlig internett eller er det en sprø tanke jeg har hatt Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Her står det jo en grei forklaring.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 EDGE er noe du absolutt ikke trenger i Norge.... Det støttes ikke i Norge.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 EDGE kommer kanskje aldri til norge; grunnen er at netcom og telenor vil melke nette for det den er verdt; og 3g (UMTS) er på full vei.... (når noen andre aktører kommer med 3g vil netcom og Telenor følle etter) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 EDGE er noe du absolutt ikke trenger i Norge.... Det støttes ikke i Norge.. Men det kan fort komme. EDGE er forholdsvis rimelig for operatørene å bygge ut, og vil kunne gi mye ny trafikk istedet for å satse på dyre UMTS. Både NetCom og Telenor vurderer stadig å bygge ut EDGE, så det kan komme. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hørt rykter om at det skal komme i 2004. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ... umts bør komme iår om jeg fortsatt skal bo her Lenke til kommentar
Normann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ... umts bør komme iår om jeg fortsatt skal bo her Lenke til kommentar
Habla Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ... umts bør komme iår om jeg fortsatt skal bo her Vi vil ikke savne deg...siden du kan logge deg på hvor some helst i verden og skrive dine fine innlegg. (det var ikke mening at denne meldingen skulle være ekkel, hvis du oppfatter den sånn) Hørt BORA BORA er bra :-) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 EDGE kan fort komme til å bli en standard som kommer til norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå