Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rustskade på karosseri


Anbefalte innlegg

 

Hei, sikkert et ganske kjent tema.

Jeg har fått 4-5 rustskader på karosseriet mitt. 

Jeg fikk en pris på 35k kroner hos MPS bilskade og lurer på om jeg bør ta denne prisen, selvom jeg syns det kanskje var litt mye.

De som er ekspert på rust på bil, ser noe av denne rusten ut som den er kommet fra innsiden? Om dette går på VW sin rustgaranti eller ikke?

(En annen ting, er det noen her i Bergen eller Vestland som og jobber med overflate rust eller kunne anbefalt meg noen som tar overflate rust)

 

IMG_2663.jpeg

IMG_2665.jpeg

IMG_2667.jpeg

IMG_2669.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rusten er på typiske steder som er utsatt for veisalt. Jeg tviler sterkt på at du kommer noen vei i forhold til rustgaranti. Så lenge det kan komme fra yttre påvirkninger dekker ikke garantien det. 

At det koster 35k å fikse sier meg ikke så mye. Hva er bilen verdt i utgangspunktet?  Hvor gammel er bilen og hvor lenge tenker du å eie den? 

Lenke til kommentar
Nedward skrev (1 time siden):

Rusten er på typiske steder som er utsatt for veisalt. Jeg tviler sterkt på at du kommer noen vei i forhold til rustgaranti. Så lenge det kan komme fra yttre påvirkninger dekker ikke garantien det. 

At det koster 35k å fikse sier meg ikke så mye. Hva er bilen verdt i utgangspunktet?  Hvor gammel er bilen og hvor lenge tenker du å eie den? 

Den er verdt rundt 130k, Golft GTE 2016, gått 122k km, tenker å eie den 2,5 år til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...