{Demon} Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Jeg vet dette er et gammelt spill men lurte på om noen vet om noen koder til det? Endret 16. januar 2004 av {Demon} Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Synes det er konge jeg! Men du kan prøve å lete på happysurfer. Der har de det meste av cheats. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 tror ikke det finnes koder til det, men hvem trenger da koder, på ett så bra spill, så må man jo spille å bli god, ikke jukse med koder ett av de beste spillene Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Red Alert serien har lite koder. Kanskje det finnes en Trainer. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Alle unit'ene i c&c spillene er listet i en eller annen fil. Så man kan gå inn å endre på feks. pris, armor, etc.. på egen hånd. Husker ikke navnet, men finner du filer med lesbar tekst i, er det en god begynnelse. -edit- Skriveleif Endret 16. januar 2004 av Armalite66 Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hehehe det har jeg gjort før, hadde for eksempel tesla coil på vanelige civilian eller at Conscript hadde apocalypse skudd Husker ikke hva det greine het hakke spilt det på en stund.. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Når jeg har latt minnet få virke litt, mener jeg de het noe sånn som game.dat, og man måtte laste ned disse filene, da de er komprimert i c&c filer, men laster man dem ned og legger den i spill mappen, så lastet spillet dem inn. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 rules.ini hjelper nok bedre... Husker jeg laga mye rart der, alt fra totalt useriøse ting som pælma ting i alle himmelrettninger til litt mer seriøs "balansering". Gå på ei fanside og finn ei slik fil da jeg synes å huske at den ikke fulgte med ferdig i katalogen? Så kan du kose deg! Men ikke juks så mye da, ødelegger spillopplevelsen mye. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Finnes ingen koder som du trykker inn. DU må som sagt endre programfilene. Kvifor treng du det forresten? Det øydelegg heile moroa. Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det finnes en trainer til Red Alert 2. Den gir deg penger, har selv sett at den har blitt testa ut. Men vet ikke hvor han fikk tak i den, da jeg selv er mot trainer'e og cheats generelt Men du finner den sikkert ved å google litt Blind Guardian Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 du kan fikse på prog. fil, der kan du velge hva bygninger koster og hvor mye penger du starter med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå