minim Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september Har noen gode tips til en clean løsning av festing av utstyr under hev/senk bord? Jeg har festet et 10-spor grenuttak under bordet og desktop maskinen henger i integrert feste i pulten fra før. Kablene henger i stripseputer i dag, men det er litt rotete. I tillegg til dette skulle jeg hatt en god løsning for å feste en jobb-laptop, strøm adapter til denne (diger dell sak), switch, VPN boks osv under pulten. Har noen bilder av gode løsninger til dette? Ønsker kun skjerm, tastatur og mus synlig på pulten. Starter med et tips til bra grenuttak som kan skrues direkte i bordplaten under: https://www.clasohlson.com/no/Grenuttak-10-veis-med-strombryter,-aluminium/p/36-7829 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. september Rapporter Del Skrevet 28. september (endret) de fleste jeg har sett (inklusive de vi har på kontoret) leveres med en trådkurv festet under bordplaten bak som du kan dytte strømforsyninger, kabler, osv. oppi. Og et grenuttak, dermed er alle kablene ute av syne. Fant ikke noe sånt nå, men dette er samme konsept https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/el-batteri/kabelorganisering/andersson-under-desk-cable-management-tray-black/1015858.15587/ Endret 28. september av tingo rettet en skrivefeil 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 28. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september Tror det blir trangt med vpn boks og switch opp i noe sånt. Vurderer bare å skru fast med patentbånd, men det er litt rart om det ikke lages noe slikt også? Ser temu har div løsninger, men det tar sin tid å få noe derfra Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. september Rapporter Del Skrevet 28. september Ikea selger jo trådhyller / trådkurver i diverse formater. Da trenger du bare å finne ut en måte å montere en slik en under bordet, og lage "inngang" på ene siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå