Gå til innhold

Norge skal ta i mot 137 000 ikke -vestlige innvandrere de neste årene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva det snakkes om her. SSB kjører statistikk, som per definisjon er retroaktivt. Greit nok finnes prognoser, men de må da også forstås. En økning av innvandrerbefolkningen er ikke det samme som i overskriften i denne posten om å "ta i mot". Hva er "de neste årene"? Det er en svak tekst i artikkelen og overskriften. Akademisk latskap og svært sløvt. Ser ikke videoer når ingen gidder å skrive det ned. Kan noen oppgi ssb kilder og bedre grunngi påstandene?

Hvem er det som ikke vil snakke om det? Det kan vi gjerne, men da må det være mer substans og ikke bare vås.

 

Endret av process
  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Her tenker jeg vi må stoppe opp og tenke oss om litt, jeg trir vi trenger mer informasjon for å ta en beslutning. I England roper de jo "sharia for uk", så her må vi vel kanskje vente å finne ut hva tilsvarende "hymne" vil bli på norsk når en viss ideologisk gruppe finner det for godt å kreve sine regler og levesett innføres i Norge :shrug:👽💩

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Nasjonalisten skrev (7 timer siden):

Helt idiotisk, jeg håper Høyre og FRP får sakket og reversert trenden i 2025. Norge burde ikke ende opp med å være den venstre-ekstreme broren i Norden.

Vel det paradoksale her er jo at forrige gang de satt i regjering så tok Norge inn flere ikke-vestlige innvandrere enn dagens regjering. Faktisk har dagens regjering vært mer restriktiv.

Når det er sagt, så mener jeg at vi må bli mer restriktiv, men det er fordi vi allerede har en bolig mangel her til lands

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg å besøke det nettstedet der. Innvandring i seg selv er ikke et onde men det forutsetter at vi klarer å integrere de som kommer slik at de blir produktive deltagere i samfunnet. Jeg tror det er noe fundamentalt feil i hvordan vi tar imot innvandrere når man ser på enkelte sammenligninger i jobbtall med sammenlignbare land.

Dersom vi ikke klarer å forbedre dette så må innvandringen reduseres.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Kul_Djevel said:

Vel det paradoksale her er jo at forrige gang de satt i regjering så tok Norge inn flere ikke-vestlige innvandrere enn dagens regjering. Faktisk har dagens regjering vært mer restriktiv.

De hadde ikke flertall og trengte støtte fra KrF. Kan tenke meg at dette er et av områdene hvor KrF tok betalt for den støtten.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
TAC-2 skrev (34 minutter siden):

Kan ikke tenke meg å besøke det nettstedet der. Innvandring i seg selv er ikke et onde men det forutsetter at vi klarer å integrere de som kommer slik at de blir produktive deltagere i samfunnet. Jeg tror det er noe fundamentalt feil i hvordan vi tar imot innvandrere når man ser på enkelte sammenligninger i jobbtall med sammenlignbare land.

Dersom vi ikke klarer å forbedre dette så må innvandringen reduseres.

Vi klarer jo ikke å integrere de vi har? Eller at enkelte ikke vil for og være mer spesifik.

Endret av flamethower1234
  • Liker 4
Lenke til kommentar
freedomseeker skrev (2 minutter siden):

Det er så mye svindel og faenskap i dette systemet at man aldri kommer til å få kontroll.

4mill til 4,5mill innbyggere tok 25 år. 5 til 5,5 millioner innbyggere tok bare 10 år, og dette er utelukkende innvandring da det lenge har vært et stort fødselsundskudd.

Mye av befolkningsveksten har vært innvandring ja, men Norge har aldri hatt et fødselsunderskudd. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...