Gå til innhold

Abid Raja og andre innvandrere som ikke er innvandrer-lojale.

Anbefalte innlegg

Ref debatten Torsdag: https://tv.nrk.no/serie/debatten/sesong/202409/episode/NNFA51092624

Vet ikke helt hva overskrift burde være, men det virker som at gruppen ''innvandrere'' deler seg grovt sett i 2 grupper;
en gruppe som er lojale til den veldig brede ''innvandrer'' gruppen, eller spesifikt sitt eget land, som de i ''samfunnsengasjerte norsk-pakistanere''(🤣), eller de som driver muslimsk misjon og flyktning/innvandrer-aktivisme.
og en annen gruppe som virker til å ville identifisere seg med Norge, og assimilere seg, legge fra seg fremmed kultur, tradisjon, religion, og ikke forsøke å dra med slekt og giftemål hjemmefra.

Jeg bemerket meg da Najma (rød genser) sier ''du sier du ikke vil generalisere, men så gjør du det med en gang'', men Abid sa spesifikt det motsatte, at det ville bli generaliseringer, og det er så håpløst når folk må dra inn ''men nå generaliserer du'' hele tiden, det er prima tåkefyrste oppførsel. Dette er oppførsel man setter i gang med når man nekter å delta i debatten.
Det samme gjelder ''ikke alle da'', som nesten ingen noen sinne har ment.

De sier at Raja åpner for eller legitimerer høyre-ekstremisme, og om jeg får snakke på vegne av den kohorten, så kan jeg si at assimilerings-ønsket til Raja er idealet til alle andre enn høyre-ekstreme, da det er lettere for ideen om remigrasjon å bli masse-adoptert når folk ikke er assimilerte, det Abid Raja forsøker å gjøre er å redde Norge fra en høyre-ekstrem fremtid.
Om segregeringen fortsetter, og islam ikke tilføyer seg, så er Europas Høyre-ekstreme fremtid garrantert, jeg tror Abid forstår dette.
Idealet VAR å ikke ta inn over 1 million innvandrere til Norge, men nå som vi er der, så er det 2 veier å gå, total assimilering, eller remigrasjon.

Endret av Nasjonalisten
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nasjonalisten skrev (10 minutter siden):

Vet ikke helt hva overskrift burde være, men det virker som at gruppen ''innvandrere'' deler seg grovt sett i 2 grupper;
en gruppe som er lojale til den veldig brede ''innvandrer'' gruppen, eller spesifikt sitt eget land, som de i ''samfunnsengasjerte norsk-pakistanere''(🤣), eller de som driver muslimsk misjon og flyktning/innvandrer-aktivisme.
og en annen gruppe som virker til å ville identifisere seg med Norge, og assimilere seg, legge fra seg fremmed kultur, tradisjon, religion, og ikke forsøke å dra med slekt og giftemål hjemmefra.

Jeg bemerket meg da Najma (rød genser) sier ''du sier du ikke vil generalisere, men så gjør du det med en gang'', men Abid sa spesifikt det motsatte, at det ville bli generaliseringer, og det er så håpløst når folk må dra inn ''men nå generaliserer du'' hele tiden, det er prima tåkefyrste oppførsel. Dette er oppførsel man setter i gang med når man nekter å delta i debatten.

De sier at Raja åpner for eller legitimerer høyre-ekstremisme, og om jeg får snakke på vegne av den kohorten, så kan jeg si at assimilerings-ønsket til Raja er idealet til alle andre enn høyre-ekstreme, da det er lettere for ideen om remigrasjon å bli masse-adoptert når folk ikke er assimilerte, det Abid Raja forsøker å gjøre er å redde Norge fra en høyre-ekstrem fremtid.
Om segregeringen fortsetter, og islam ikke tilføyer seg, så er Europas Høyre-ekstreme fremtid garrantert, jeg tror Abid forstår dette.
Idealet VAR å ikke ta inn over 1 million innvandrere til Norge, men nå som vi er der, så er det 2 veier å gå, total assimilering, eller remigrasjon.

Nok en tråd for å skape oppstandelse og faenskap. Keep up the good work!

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Nasjonalisten skrev (13 minutter siden):

Integrering er ikke et valg? Kulturtoletanse begge veier er ikke et valg? Å sparke ut kun de som ikke vil integreres er ikke et valg?

Lenke til kommentar
Nasjonalisten skrev (19 minutter siden):

Et vesentlig poeng, er det noe det ytterlige høyre får oppmerksomhet på er det negative konsekvenser av innvandring. Ofte med en unyansert fremstilling selvsagt men krimstatistikk, utallige voldsvideoer eller muslimer som sier rett ut at de skal ta over vesten vil alltid ha en sjokkverdi. Jeg er derimot ikke sikker på at det blir en høyre-ekstrem framtid avet akkurat, men noe økt skepsis til innvandring, ønske om bedre integrering og mer resolutt oppfølging av kriminalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...