Gå til innhold

abbonement som struper data etter oppbrukt kvote?

Anbefalte innlegg

Er dette en annen ting som er forsvunnet? 

trenger et privat abb med tvillingsim og lav data, 1GB med rollover er nok. Nå ser det ut som ingen struper hastigheten, men kun kutter data. Veldig vanskelig å finne oversikt over dette, samt hva som skjer når kvote er oppbrukt.

En stund siden en sjekket abb, men virker som de bevist unngår å nevne dette nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EG-s skrev (19 timer siden):

Er dette en annen ting som er forsvunnet? 

trenger et privat abb med tvillingsim og lav data, 1GB med rollover er nok. Nå ser det ut som ingen struper hastigheten, men kun kutter data. Veldig vanskelig å finne oversikt over dette, samt hva som skjer når kvote er oppbrukt.

En stund siden en sjekket abb, men virker som de bevist unngår å nevne dette nå.

Tek.no skriver vel noe om dette i sine tester. Hastigheten blir strupet til det er nesten ubrukelig, men kutter ikke helt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 29.9.2024 at 2:23 PM, Trulss said:

Nice gir heller ikke ut tvillingsim/datasim så da utgår vel denne operatøren.

jepp,

lavt forbruk abb har blitt verre og verre.

nå er det nesten umulig å finne hvem som struper hastighet. Var sikker på plussmobil gjorde dette, til en ikke fikk opp en billett.

Lenke til kommentar
Hamglock skrev (56 minutter siden):

Ice

ICE styrer jeg unna ja. De jukser med data også har jeg en god mistanke om. Hadde et abonnement med de med masse data, men gikk alltid tom lenge før ny måned. Så skiftet jeg til Talkmore og kun halvparten av data jeg hadde hos ICE. Bruker telefonen like mye, men har aldri gått tom.

Det er jo litt suspekt. 

Lenke til kommentar
On 1.10.2024 at 12:44 PM, TheKims said:

Hos Chillimobil så strupes hastighet til 64 kbit/s når du har brukt opp din kvote. Dette er da for 1GB abonnement. 

ja, ser ut som om det er alternativet.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...