Grimlock87 Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Tips: Du kan kjøpe Horizon Zero Dawn Complete Edition fysisk PS4 spill fra Elkjøp, koster 179 kr. Pluss 100kr for oppgradere til PS5. Det koster 279 kr for alt. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Spillet har konge bra grafikk i den først utgaven så at det er resmastered er ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Er en måte å melke kua 2 ganger dette, ser omrent alle topp spille kommer med remastere som skal selges en gang til. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Chaos_Niddhogg skrev: Sony er seg selv lik ja xD Er som Apple og Nvidia like pengeriske alle sammen. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Sjørøver skrev (På 28.9.2024 den 9:31 AM): Var det virkelig så bra? For min del er jeg ikke i tvil om at Horizon: Zero Dawn er blant de fem spillene som har betydd med for meg, men det er selvsagt helt subjektivt. Jeg spilte (første gangen) igjennom på hard, og jeg syntes da at kampene var blant de beste og mest interessante jeg har opplevd i spill, med taktikken i å treffe spesifikke deler med riktig våpen osv. Jeg syntes verdenen var fantastisk, både noe av det vakreste jeg hadde sett til da, men enda mer at den var spennende med alle restene av vår sivilisasjon rundt omkring, og alle de unike maskinene. Jeg syntes historiene var fantastisk (jeg gjenbruker visst ordet), særlig historien om hvordan verden gikk under i vår tid og måten det ble fortalt på, men så brukte jeg tid på å lese/høre hver eneste fil jeg klarte å finne. Jeg syntes også at Aloy's "nåtidshistorie" var svært god, selv om den i seg selv ikke var like fantastisk. Sitat Jeg spilte gjennom det og dlc over noen dager. Det var en del kult og originalt, men det var mange dårligere karakterer som jeg ikke klarte å bry meg noe særlig om. Skal ikke benekte at det var dårlige karakterer, men det var flere jeg brydde meg om, i hvert fall: Rost, Sylens, Teersa, Erend og Nil, men også mange andre som var gode. Dette var vel allikevel det svakeste punktet til spillet, men fortsatt bra, etter min mening. Sjørøver skrev (På 28.9.2024 den 9:31 AM): Det finnes betydelig bedre spill synes jeg. Vi har jo forskjellig smak. Jeg vil påstå at HZD er et godt spill, men om det er topp 5, eller om man liker det i det hele tatt, er vel høyst subjektivt. 🙂 4 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Capitan Fracassa skrev (2 timer siden): Jeg spilte (første gangen) igjennom på hard, og jeg syntes da at kampene var blant de beste og mest interessante jeg har opplevd i spill, med taktikken i å treffe spesifikke deler med riktig våpen osv Om du liker den funksjonen liker du muligens Doom og doom eternal. Jeg tror nok vi er enige, verden var veldig bra, historien var god men karakterene var så som så. Anbefaler der å prøve de originale Mass effect spillene, de er noen hakk bedre etter min mening. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Sjørøver skrev (2 timer siden): Om du liker den funksjonen liker du muligens Doom og doom eternal. Muligens, jeg foretrekker spill med mer historie, enn Doom-spillene (har bare lest omtaler, så kan ta feil). Sitat Jeg tror nok vi er enige, verden var veldig bra, historien var god men karakterene var så som så. Jeg synes karakterene var bedre enn så som så, jeg synes de var generelt gode, men utover Aloy og til dels 3-4 andre, det minst viktige i spillet. Sitat Anbefaler der å prøve de originale Mass effect spillene, de er noen hakk bedre etter min mening. Ja, jeg er (smertelig) klar over at Mass Effect-spillene er kanskje de viktigste spillene jeg har gått glipp av, som jeg ville likt godt. Jeg satte stor pris på den originale Dragon Age (antagelig personlig topp 10), men kom meg aldri rundt til å spille Mass Effect. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Capitan Fracassa skrev (57 minutter siden): Muligens, jeg foretrekker spill med mer historie, enn Doom-spillene (har bare lest omtaler, så kan ta feil). Det er faktisk en ganske god historie i Doom om du følger med på alt. Capitan Fracassa skrev (58 minutter siden): Jeg satte stor pris på den originale Dragon Age (antagelig personlig topp 10), men kom meg aldri rundt til å spille Mass Effect. For meg var det motsatt. 😅 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Guybrush 3pwood skrev: firberblad skrev (4 timer siden): Kunne vel heller pussa litt på Infamous 1 og 2. Men, cash is king vil jeg tro Infamous 1 og 2, seriøst??? 🤣 Er det noe galt med Infamous 1 og 2? Personlig synes jeg begge er fantastiske. Og Infamous Second Son storkosa jeg meg med. Men Sucker Punch er jo opptatt med Ghost-oppfølgeren nå, så det blir vel en stund til eventuelt. Lenke til kommentar
anderstn Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Får vi som har kjøpt det på PC og gleden av denne oppgraderinga? Må vi betale for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå