Spillredaksjonen Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Doblet Horizon Zero Dawn-prisen etter kunngjøringen av spillets nyversjon Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Sony er seg selv lik ja xD 1 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Woot? Sa de ikke 9.90 dollar på streamen? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september cosmic1981 skrev (10 minutter siden): Woot? Sa de ikke 9.90 dollar på streamen? Fornuftig å lese artikkelen FØR du kommenterer, just saying.. 1 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Vel er jo ikke noe overraskende. De er et firma som alt annet og skal tjene penger. Sikkert hendt utallige ganger før med andre spill. De burde kanskje heller ha økt prisen på oppgraderingen framfor å øke prisen på det originale spillet. 1 1 Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Saggers skrev: Vel er jo ikke noe overraskende. De er et firma som alt annet og skal tjene penger. Sikkert hendt utallige ganger før med andre spill. De burde kanskje heller ha økt prisen på oppgraderingen framfor å øke prisen på det originale spillet. Firmaet har innsett et handlingsmønster og øker prisen på originalspillet. Det er det som firmaets analytikere sikkert har innsett at hjelper å tjene mer penger. Det er ikke etikk, det er fremskrevet profitt. Så burde og ikke burde kolliderer nok med tjene penger-premisset. 1 Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Eg hadde jo dette spillet via ps plus. Og har ikke fått tid til å spille det. Nå var det en hengelås på spillet. Og det var det ikke i forrige uke når eg og en kompis gikk gjennom biblioteket mitt. Og eg har fult med på hvilke spill som blir lagt til og hvilke som forsvinner. Slik at eg skulle kunne spille det i tilfelle det sku forsvinne. ( Via mystic) på YouTube. Griske Sony... Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Tuftis skrev (12 minutter siden): Eg hadde jo dette spillet via ps plus. Og har ikke fått tid til å spille det. Nå var det en hengelås på spillet. Og det var det ikke i forrige uke når eg og en kompis gikk gjennom biblioteket mitt. Og eg har fult med på hvilke spill som blir lagt til og hvilke som forsvinner. Slik at eg skulle kunne spille det i tilfelle det sku forsvinne. ( Via mystic) på YouTube. Griske Sony... Spillet forsvant fra ps plus den 21. Mai, så da har du brukt litt tid på å oppdage dette. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Tuftis skrev: Eg hadde jo dette spillet via ps plus. Og har ikke fått tid til å spille det. Nå var det en hengelås på spillet. Og det var det ikke i forrige uke når eg og en kompis gikk gjennom biblioteket mitt. Og eg har fult med på hvilke spill som blir lagt til og hvilke som forsvinner. Slik at eg skulle kunne spille det i tilfelle det sku forsvinne. ( Via mystic) på YouTube. Griske Sony... Horizon forbidden west har nydelig fått hengelås på seg. Zero dawn ble tatt ut 21 mai som Iki skriver. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Det kan også nevnes at Sony gav bort Complete edition til PS4 gratis i 2021, og man i tillegg får gratis oppgradering til PS5 med 60 fps. Ser likevel ikke helt behovet for en remaster til et spill som ser så bra ut i utgangspunktet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Kunne vel heller pussa litt på Infamous 1 og 2. Men, cash is king vil jeg tro Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september firberblad skrev (4 timer siden): Kunne vel heller pussa litt på Infamous 1 og 2. Men, cash is king vil jeg tro Infamous 1 og 2, seriøst??? 🤣 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Tror dette spillet er på topp 10 lista mi over de beste spillene jeg har spilt, kanskje til og med topp 5. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september RRhoads skrev (4 minutter siden): Tror dette spillet er på topp 10 lista mi over de beste spillene jeg har spilt, kanskje til og med topp 5. Men trenger det en remaster? Nei Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Men trenger det en remaster? Nei Definitivt ikke. Den kunne i såfall vært gratis slik som Witcher 3. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Guybrush 3pwood skrev: RRhoads skrev (4 minutter siden): Tror dette spillet er på topp 10 lista mi over de beste spillene jeg har spilt, kanskje til og med topp 5. Men trenger det en remaster? Nei Det er også på min topp 5, men jeg er allikevel tvilende til om det trenger remaster. Jeg spilte det om igjen to ganger på ps5, rett før jeg spilte Forbidden West, så jeg har det litt for friskt i minne til at jeg jeg bryr meg så mye om en remaster. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september RRhoads skrev (8 timer siden): Tror dette spillet er på topp 10 lista mi over de beste spillene jeg har spilt, kanskje til og med topp 5. Var det virkelig så bra? Jeg spilte gjennom det og dlc over noen dager. Det var en del kult og originalt, men det var mange dårligere karakterer som jeg ikke klarte å bry meg noe særlig om. Det finnes betydelig bedre spill synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Om det er et PS spill som trenger en remaster så det den djevelrokke saken som kom som en demo til PS1 en gang under romer tiden. 1 Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Walkyrje skrev (21 timer siden): Tuftis skrev (21 timer siden): Eg hadde jo dette spillet via ps plus. Og har ikke fått tid til å spille det. Nå var det en hengelås på spillet. Og det var det ikke i forrige uke når eg og en kompis gikk gjennom biblioteket mitt. Og eg har fult med på hvilke spill som blir lagt til og hvilke som forsvinner. Slik at eg skulle kunne spille det i tilfelle det sku forsvinne. ( Via mystic) på YouTube. Griske Sony... Ekspander Horizon forbidden west har nydelig fått hengelås på seg. Zero dawn ble tatt ut 21 mai som Iki skriver. Åja. Ja det siste eg mente angående hengelås. Det første eier eg. Men takk for info. Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Iki skrev (21 timer siden): Spillet forsvant fra ps plus den 21. Mai, så da har du brukt litt tid på å oppdage dette. Snakket om det siste. Det første eier eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå