Gå til innhold

Bruksbasert Bilforsikring


trn100

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått tilbud om bruksbasert bilforsikring fra IF og har bestilt det! Jeg er selvsagt klar over at dette betyr en viss deling av personlige data, men hva synes dere andre om dette?

Jeg mener jeg kjører rimelig fornuftig og tror jeg kan spare noen kroner på dette, men hva synes dere om at kjøremønsteret deres på en måte overvåkes?

Er det noen her som absolutt ikke kunne tenke seg dette, for eksempel noen av idiotene jeg møter hver dag på tur til jobben? Og i tilfelle hvorfor ikke?

Endret av trn100
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter nå på en "boks" til å sette på vinduet. Det skremmer meg ikke så veldig, men en ting man skal være obs på er at fartsmåleren på mange biler, inkluder min egen, viser helt feil 😉

Så holder jeg som regel 3 sekunders regelen og trenger ikke å bråbremse. Det vet jeg mange andre sliter med 😉

Ser daglig også helt helt idiotiske forbikjøringer av personer som står rett foran i køen få minutter senere.

Jeg tror dette faktisk er en god idé og jeg vil definitivt tenke meg om! 🙂

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp fått tilbud om bruksbasert bilforsikring fra IF og har bestilt det! Jeg er selvsagt klar over at dette betyr en viss deling av personlige data, men hva synes dere andre om dette?

Er det denne man får høyere forsikring på dersom man må bråbramse pga idiotisk kjøring av andre?

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...