Michael Yusufsen Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september (endret) Hei lurer på hva menes det her med mamma og mor. Mvh Endret 26. september av Michael Yusufsen Feil Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september (endret) Michael Yusufsen skrev (38 minutter siden): Hei lurer på hva menes det her med mamma og mor. Mvh En er barnets biologiske mor, og den andre er barnets ikke-biologiske mor -- alternativt, så er det to adoptivmødre som har brukt en surrogatmor eller har adoptert. Mer konkret; Det er lesbiske foreldre med et barn, og jeg har ikke satt meg inn i hvorvidt man vet om noen av dem er Brillebjørn sin biologiske mor. Endret 26. september av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september I min familie kalles farmor for "mor" og mormor for "bestemor" Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Jeg oppfatter det iallefall sånn at i store deler av nord-norge er "mamma" brukt om biologisk eller praktisk mor, mens at "mor" brukes om bestemor/farmor/mormor. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Michael Yusufsen skrev (20 timer siden): Hei lurer på hva menes det her med mamma og mor. Mvh Siden du lurer på det, så er det sikkert lurt å lese resten av boka, så er det sikkert noe som kan forklare deg det. Eller ville du bare lage fem høner?!? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå