Lotus-Omega Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Her er resultat av monteringen av Lcd Displayet mitt. Kjekkt med et kabinett på størrelsen med et kjøleskap. Hvis det er noen som har ideer om andre monterings varianter så hadde jeg blitt kjempe fornøyd. Endret 16. januar 2004 av Lotus-Omega Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ser kjempe bra ut men kansje noen litt bedre bilder? Litt vanskelig og se! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ser greit ut det der. Litt standard kanskje. Hvor får du tak i slike som passer i èn 5,15" brønn? Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ser kjempe bra ut men kansje noen litt bedre bilder? Litt vanskelig og se! Beklager så mye bilde kvaliteten, men det er noe galt med kamera. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ser greit ut det der. Litt standard kanskje. Hvor får du tak i slike som passer i èn 5,15" brønn? Det er ett vanlig 4x20 display, men dekslet til 5,25 brønnen er egentlig 1mm for smalt, men det går hvis man vil med litt filing. Vet at det kanskje er litt standard...det er derfor jeg er ute etter andre ideer om ulike monterings alternativer. Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei. Dette er bra. For å kanskje få det enda bedre ville jeg ha montert det bak plexiglass slik at ikke metall rammen rundt LCD var synlig. Om du lakkerer Plexien med sort lakk på baksiden (Maskerer åpningen for displayet) blir det meget bra. Se her for ideer: http://www.matrixorbital.com/pages/products.asp?CatID=4 Good Luck. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 http://www.matrixorbital.com/pages/products.asp?CatID=4 Good Luck. Takker for den. Ble noen ideer rikere nå. Kom gjerne med flere hvis du har. All slags rare og heftige løsning. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tja du kan jo montere lcden i sidedøra eller i taket på toweret. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 det er jo kult å ha LCD'en i en egen liten kasse da. sånn liten en til å ha oppa kabinettet. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har mitt i en Koblingsboks fra Clas Ohlson iallefall. Har den stående på skrivebordet. Må nesten bli slik, da jeg har maskinen på gulvet, og det blir umulig å se på displayet om det er plassert i Bay. Brukte forresten en USB-kabel til driftsspenning og Jord, istedet for å dra molex-kabler ut av kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå