Gå til innhold

Slettet populær God of War Ragnarök-mod som omgikk PSN-krav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt forvirret her må jeg innrømme, hva slags "krav" er det snakk om å omgå?

Jeg har spillet på Steam, jeg har spilt det i snart 20 timer, og jeg har enda ikke logget inn (eller blidt bedt om å logge inn) på PSN. Ja, det er et valg i menyen om å logge inn, men det har jeg bare oversett på lik linje med andre menyvalg jeg ikke har behov for (eksempelvis recap av God of War spillet).

Så, "krav" ?

Lenke til kommentar
Fuglsetrampen skrev (4 minutter siden):

Jeg er litt forvirret her må jeg innrømme, hva slags "krav" er det snakk om å omgå?

Jeg har spillet på Steam, jeg har spilt det i snart 20 timer, og jeg har enda ikke logget inn (eller blidt bedt om å logge inn) på PSN. Ja, det er et valg i menyen om å logge inn, men det har jeg bare oversett på lik linje med andre menyvalg jeg ikke har behov for (eksempelvis recap av God of War spillet).

Så, "krav" ?

Ifølge Steam og PlayStation Publishing er det et krav å logge inn med PSN-konto.
Hvorfor du ikke har vært nødt til å koble opp din PSN er vanskelig for meg å si noe om. :) 

Lenke til kommentar
herzeleid skrev (43 minutter siden):

Jeg er ikke heller fan av å måtte registrere meg hos en tredjepart for å spille spillene, men det må da være mindre stress enn å styre med mods? 

Det jo ikke alle som vil at Sony skal vite rubbel og bit om dei. 

Lenke til kommentar
Tuftis skrev:
herzeleid skrev (43 minutter siden):

Jeg er ikke heller fan av å måtte registrere meg hos en tredjepart for å spille spillene, men det må da være mindre stress enn å styre med mods? 

De får vel ikke vite rubbel og bit om en person gjennom GOW:Ragnarok vil jeg tro
Lenke til kommentar
1 hour ago, Fuglsetrampen said:

Så, "krav" ?

Er kun visse land f.eks USA som kreves å logge inn.

Lenke til kommentar
duppsko skrev:
1 hour ago, Fuglsetrampen said:

Så, "krav" ?

Er kun visse land f.eks USA som kreves å logge inn.

Takk, det forklarer litt!
Lenke til kommentar
Iki skrev:
Tuftis skrev (8 minutter siden):

De har vel kjøpt spillet gjennom Steam hvor man allerede må registrere seg?

Sony er ikke akkurat kjent for å ta godt vare på persondata akkurat... Nekter selv å opprette konto nr 3 etter de 2 forrige i bruddene i systemene deres.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zhylo skrev (38 minutter siden):

Sony er ikke akkurat kjent for å ta godt vare på persondata akkurat... Nekter selv å opprette konto nr 3 etter de 2 forrige i bruddene i systemene deres.

Finnes det et eneste firma som driver med spill som ikke har hatt brudd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...