Gå til innhold

Første Star Wars Outlaws-historieutvidelse kommer i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev (35 minutter siden):

Sånn kan det gå når politikken og arrogansen tar overhånd, fansen snur ryggen til og kjøper ikke det man lager lengre.

Star wars : Skull and bones. Skikkelig AAAA spill dette. Det snodige er at folk i det hele tatt kjøper dette makkverket og støtter Ubisoft. 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
bubba477 skrev (35 minutter siden):

Sånn kan det gå når politikken og arrogansen tar overhånd, fansen snur ryggen til og kjøper ikke det man lager lengre.

Star wars : Skull and bones. Skikkelig AAAA spill dette. Det snodige er at folk i det hele tatt kjøper dette makkverket og støtter Ubisoft. 

SW navnet selger jo seg selv...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, Chaos_Niddhogg said:

SW navnet selger jo seg selv...

SW er nok nå mettet. Samme som skjedde med star trek på tidlig 2000 tallet. Hadde jo hatt ca. 20 år med konstant star trek på tv. 

Nå de siste årene har man hatt 5 filmer, det son føles som 20 tv serier og en drøss med star wars spill. Og kvaliteten på det meste har hvert middelmådig/dårlig. Med noen få lysglimt. De har gjort star wars dagligdags. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
bubba477 skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (4 timer siden):

SW navnet selger jo seg selv...

Ikke nå lengre. De måtte jo kansellere et SW show med the Acolyte. Tror aldri jeg har sett det før.

Godt poeng egentlig. Er ennå et stort navn, men har nok ikke samme gode ryktet på seg som før. Mem hva forvebtet vi egentlig fra Disney?
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden):

SW navnet selger jo seg selv...

Tja, jeg er en over gjennomsnittet Star Wars Fan, har slukt alt. Sitter i en Star wars T-skjorte nå faktisk og drikker også kaffe fra en Star wars kopp. Har sett og spilt vel alt som er, men det eneste jeg ikke  skal se eller spille er The Acolyte og SW- Outlaws. Vel skal aldri si aldri men ikke før det kommer på PS plus montly games. The Acolyte tror jeg ikke jeg hadde taklet, har sett noen klipp og det er så cringeworthy..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:
bubba477 skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (4 timer siden):

SW navnet selger jo seg selv...

Ikke nå lengre. De måtte jo kansellere et SW show med the Acolyte. Tror aldri jeg har sett det før.

Godt poeng egentlig. Er ennå et stort navn, men har nok ikke samme gode ryktet på seg som før. Mem hva forvebtet vi egentlig fra Disney?
Er noe med det. Få ting Disney klarer å forbedre. Bare se på Marvel.
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden):

SW navnet selger jo seg selv...

Tja, jeg er en over gjennomsnittet Star Wars Fan, har slukt alt. Sitter i en Star wars T-skjorte nå faktisk og drikker også kaffe fra en Star wars kopp. Har sett og spilt vel alt som er, men det eneste jeg ikke  skal se eller spille er The Acolyte og SW- Outlaws. Vel skal aldri si aldri men ikke før det kommer på PS plus montly games. The Acolyte tror jeg ikke jeg hadde taklet, har sett noen klipp og det er så cringeworthy..

The Acolyte er i grunn søppel fra bånn av bøtta ja, så den kan du glatt bare glemme eksisterer. Flaut opplegg. Jeg tok meg én mnd. med Ubisoft + eller hva faen det heter, og spilte igjennom Outlaws historien. Helt greit opplegg, nå skal det nevnes at jeg ikke er fan overhode av Ubisoft sine åpne verden spill. Black Flag er liksom det siste spillet jeg spilte igjennom. Har en kraftig maskin med 4090 som fikk kjørt seg hardt med dette spillet...for det ser helt utrolig bra ut! Kan absolutt være verdt en sjekk om du finner det billig eller "låner" spillet i fra en elller annen tjeneste.
Lenke til kommentar
Mala skrev (3 timer siden):

The Acolyte er i grunn søppel fra bånn av bøtta ja, så den kan du glatt bare glemme eksisterer. Flaut opplegg. Jeg tok meg én mnd. med Ubisoft + eller hva faen det heter, og spilte igjennom Outlaws historien. Helt greit opplegg, nå skal det nevnes at jeg ikke er fan overhode av Ubisoft sine åpne verden spill. Black Flag er liksom det siste spillet jeg spilte igjennom. Har en kraftig maskin med 4090 som fikk kjørt seg hardt med dette spillet...for det ser helt utrolig bra ut! Kan absolutt være verdt en sjekk om du finner det billig eller "låner" spillet i fra en elller annen tjeneste.

Ganske rart at black Flag fra 2013 ser 100 ganger bedre ut enn SW : Outlaws som er 11 år nyere. Det er helt utrolig. Til og med "AI" på NPC'er  er bedre i Black Flag. Black Flag er konge men spilte aldri gjennom det. Det ble litt for stort

Lenke til kommentar

Ja jeg gikk lei mot slutten der selv, men ante at enden var nær, så kjørte på videre. Men det var altså punktum for AC-serien for min del. Og egentlig ubisoft spill. 

Skal sies at jeg fikk Valhalla ultimate 1337-edition til PC når de hadde den sinnsyke feilprisingen før lansering 😂 Men spillet var jo ræva blues uansett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden):

SW navnet selger jo seg selv...

Tja, jeg er en over gjennomsnittet Star Wars Fan, har slukt alt. Sitter i en Star wars T-skjorte nå faktisk og drikker også kaffe fra en Star wars kopp. Har sett og spilt vel alt som er, men det eneste jeg ikke  skal se eller spille er The Acolyte og SW- Outlaws. Vel skal aldri si aldri men ikke før det kommer på PS plus montly games. The Acolyte tror jeg ikke jeg hadde taklet, har sett noen klipp og det er så cringeworthy..

The Acolyte likte jeg veldig godt. Er som deg, oppvokst med Star Wars fra ende til annen og er langt i overkant fan av dette universet og sluker alt SW content. Men alle kan ikke like det samme, men jeg ble veldig positivt overrasket av The Acolyte.
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Corelight skrev (På 26.9.2024 den 11:48 PM):

The Acolyte likte jeg veldig godt. Er som deg, oppvokst med Star Wars fra ende til annen og er langt i overkant fan av dette universet og sluker alt SW content. Men alle kan ikke like det samme, men jeg ble veldig positivt overrasket av The Acolyte.

Viste ingen ring om serien før jeg så den, personlig likte jeg den sykt dårlig. Skuespill, regi og produksjon var jo lattelig dårlig. Jeg blir oppriktig forundret  når jeg en sjelden gang leser om noen som mener noe annet. Men bra du likte den da :)

Men er den en ting Disney har gjort for Star Wars så er det Andor, gleder meg utrolig mye til sesong 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...