Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tilbake til ex kjæreste.

Gjest a6914...f0e

Anbefalte innlegg

Mange her inne som er prudes. Et forhold er bygget på tillit og respekt, sex er sex.

Om jeg skal være litt brutal med deg i ærlighetens navn så er det nok mer en misunnelse og krenkelse av din stolthet du kjenner på enn et tillitsbrudd. Dere gjorde det slutt og hun hadde ingen grunn til å respektere deres seksuelle eksklusivitet lenger, og derfor valgte å eksperimentere litt på egen hånd med god suksess.

Takler du ikke dette så er det fair enough, men det er ikke hun som er problemet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a6914...f0e skrev (På 26.9.2024 den 12:19 AM):

Hei,

Jeg har nylig begynt å prate med min gamle ex og begge trives svært godt med det egentlig. Eneste problemet er at hun har ligget med 2 stk siden vi slo opp. Dette «fucker» litt med hode mitt. Jeg kan sånn sett se for meg en fremtid med henne sånn ting er nå men akkurat det der gir meg avsmak. 
hva burde jeg gjøre?

Anonymous poster hash: a6914...f0e

Du har egentlig ingen sak her. Dere slo opp og slikt sett var dere frie til å gjøre hva dere ville. Nå har dere fått en ny sjanse og blir nødt til å se på det som et nytt forhold med nye ark. De følelsene og tankene du har nå vil du ta med deg inn i forholdet og vil sikkert ikke gjøre ting lettere. Så du må bli enig med deg selv om hva du vil. Du får nemlig ikke i pose og sekk. Noe må du bare leve med. Valget er ditt.

Endret av Boing_80
Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2

Bare gjør deg selv i best mulig stand og gjør livet ditt best mulig.  Tren, få deg en utdanning, en god jobb.

Så får heller exen din bare få en høy body count.  Jo flere hun ligger med, jo nærmere ugiftbar crazy cat lady kommer hun.

Anonymous poster hash: 0c4b1...bc2

Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2 skrev (29 minutter siden):

Bare gjør deg selv i best mulig stand og gjør livet ditt best mulig.  Tren, få deg en utdanning, en god jobb.

Så får heller exen din bare få en høy body count.  Jo flere hun ligger med, jo nærmere ugiftbar crazy cat lady kommer hun.

Nå skal det da nevnes at ts har gjort akkurat det samme som eksen.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2 skrev (1 time siden):

Hva er logikken i at damer med høy suksess i partnermarkedet blir mer "ugiftbare" enn bitre menn som vil kontrollere kvinners seksuelle adferd og dominans i partnermarkedet?

Det er nok av menn, gjerne de med god suksess selv, som driter i body count, og eksen din kommer til å bevege seg videre med en av de nye partnerne hun utforsker med og "glemme av" deg. At hun ødelegger for seg selv høres ut som en slags fan fiction man dikter opp i hodet sitt for å få rettferdighet over misunnelsen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2
2 hours ago, Gavekort said:

Hva er logikken i at damer med høy suksess i partnermarkedet blir mer "ugiftbare" enn bitre menn som vil kontrollere kvinners seksuelle adferd og dominans i partnermarkedet?

Det er nok av menn, gjerne de med god suksess selv, som driter i body count, og eksen din kommer til å bevege seg videre med en av de nye partnerne hun utforsker med og "glemme av" deg. At hun ødelegger for seg selv høres ut som en slags fan fiction man dikter opp i hodet sitt for å få rettferdighet over misunnelsen sin.

Logikken er den samme som at damer er mer engstelige og forsiktige enn menn.  De kan få barn, i motsetning til menn.  De søker instinktivt menn som kan beskytte dem.  Menn er villige til å gå ganske lavt for å ha et kortsiktig forhold, med sjanse for å få barn.  

Har du veldig høy body count som mann, så er ikke det et pluss heller, men det spiller mindre rolle for en mann enn for ei dame.   Dette går på instinkter fra begge kjønn.  Menn vil instinktivt ha uskyldsrene damer, som i større grad er villige til å være trofaste.   Damer vil ha menn som er i fysisk og psykisk stand til å beskytte dem.

For damene er det fra naturens side høyrisiko å bli med barn med en som ikke kan beskytte dem, både i kraft av å være sterkere.

Fra naturens side er det en fordel for en mann å tømme og rømme, eventuelt voldta og rømme, så ofte som mulig med tanke på å spre genene.

EVENTUELT ha trofaste damer, hvor det faktisk lønner seg for mannen å beskytte dama og avkommet og således bringe genene videre.

Sånn er det nå også, men litt mindre åpenbart.   Menn vil ha damer med lav body count om de skal investere i et langsiktig forhold.  

Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2 skrev (11 minutter siden):

Logikken er den samme som at damer er mer engstelige og forsiktige enn menn.  De kan få barn, i motsetning til menn.  De søker instinktivt menn som kan beskytte dem.  Menn er villige til å gå ganske lavt for å ha et kortsiktig forhold, med sjanse for å få barn.  

Har du veldig høy body count som mann, så er ikke det et pluss heller, men det spiller mindre rolle for en mann enn for ei dame.   Dette går på instinkter fra begge kjønn.  Menn vil instinktivt ha uskyldsrene damer, som i større grad er villige til å være trofaste.   Damer vil ha menn som er i fysisk og psykisk stand til å beskytte dem.

For damene er det fra naturens side høyrisiko å bli med barn med en som ikke kan beskytte dem, både i kraft av å være sterkere.

Fra naturens side er det en fordel for en mann å tømme og rømme, eventuelt voldta og rømme, så ofte som mulig med tanke på å spre genene.

EVENTUELT ha trofaste damer, hvor det faktisk lønner seg for mannen å beskytte dama og avkommet og således bringe genene videre.

Sånn er det nå også, men litt mindre åpenbart.   Menn vil ha damer med lav body count om de skal investere i et langsiktig forhold.  

Da må jeg trosse mine urinstinkter når jeg sier at jeg driter i høy body count.

Jeg tenker det har mer med menn som er misunnelige og føler seg underdanig og mindreverdig ovenfor en dame som har mer makt i datingmarkedet, og de forbinder sex med status og suksess. Sjalusi og manipulasjon er ikke noe man ønsker i en partner uansett.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2
5 hours ago, Gavekort said:

Da må jeg trosse mine urinstinkter når jeg sier at jeg driter i høy body count.

Så du bryr deg ikke om dama du ønsker å ha et langvarig forhold til har hatt seg med 100 menn?

Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (På 26.9.2024 den 1:13 AM):

Blokker hun overalt og glem hun.

Helt enig!
Jeg ble sammen med eksen min igjen etter 11 år.
Det fungerte fint i ca et halvt år inntil jeg begynte å finne ut at hun var den største hora i universet! 

GLEM HENNE! 
FÅ HENNE UT AV DITT LIV!
IKKE FALL FOR LØGNENE! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2 skrev (1 time siden):

Så du bryr deg ikke om dama du ønsker å ha et langvarig forhold til har hatt seg med 100 menn?

Nei. Fordi jeg bygger tillit og respekt basert på nåtid og fremtid, ikke fortid. Jeg ser dessuten ikke på sex som status og får mindreverdighetskomplekser fordi en dame klarer å få seg flere ligg enn meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 6df20...a88

La henne være du.. Det er ikke sikkert hun vil tilbake til deg heller. Hun klarer nok å finne en mann som skjønner at hun er et menneske, med behov, som lever et liv og som da kan ha sex med andre når hun er singel, og som ikke dømmer henne for det eller avskyr henne for det.

Du vil ikke tilbake til henne, du har bare ikke fått sex på lenge og er nå usikker fordi hun har fått det før deg. Så ja let her be

Anonymous poster hash: 6df20...a88

Gjest 0c4b1...bc2 skrev (På 12.10.2024 den 6:10 PM):

Sludder og pølsevev, finnes plenty av kvinner som har pult både den ene og den andre som fint kan få ring på fingeren og barn. Dette er idioti spredd av usikre menn som knapt har rørt kvinne og som ikke vet hvor de skal putte den inn, og som kjøper sex for å bli kvitt "jomfrudommen". 

Alt dette pisspreiket du noterer her er som tatt ut ifra en eller annen incelbibel som her skrevet av ensomme menn med enorm fantasi. Logg for faen av og møt mennesker i virkeligheten. Vi kvinner er veldig klar over at denne forakten skyldes også enorm usikkerhet og et sykt kvinnesyn. 

Der er INGENTING instinktivt ved at en mann vil ha en "uskyldsren" dame. For faen, kjenner du menn eller? Mange puler det de får tak i og der finnes menn som puler lik. De gir blanke. Kvinner har makt over både sex og forhold (det med at menn har det er tull..). Du sier faktisk imot deg selv i det innlegget også.

Man skal lese mye før øya faller ut. 

Gavekort skrev (21 timer siden):

Nei. Fordi jeg bygger tillit og respekt basert på nåtid og fremtid, ikke fortid. Jeg ser dessuten ikke på sex som status og får mindreverdighetskomplekser fordi en dame klarer å få seg flere ligg enn meg.

The man, the myth, the legend 

Bra mann. BRA. Heldigvis er det flere som deg, men er nok av sånne som ts og han jeg siterte på nettet. 

Gjest 0c4b1...bc2 skrev (23 timer siden):

Så og si ingen kvinner har hatt seg med 100 menn, hva f... 

Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2
10 hours ago, Gavekort said:

Opp til deg.  Den beste måten å forutse hvordan noen vil te seg i framtiden er å se hva de har gjort i fortiden.  Det er f.eks grunnen til at man ikke ansetter tidligere katolske prester som barnehagelærere.

Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2 skrev (17 minutter siden):

Opp til deg.  Den beste måten å forutse hvordan noen vil te seg i framtiden er å se hva de har gjort i fortiden.  Det er f.eks grunnen til at man ikke ansetter tidligere katolske prester som barnehagelærere.

Man finner ut intensjonen til damene man dater ganske tidlig. De fleste damene med lang "liggeliste" er ganske åpne om at det ikke er partnerskap og eksklusivitet de er ute etter. Skulle dette endre seg på et eller annet punkt så har jeg ikke vanskelig for å tro dem.

At du automatisk forbinder et liberalt forhold til sex med tillitsbrudd og krenkelse er noe som sitter i ditt hode, ikke disse damene du snakker om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest ce855...a1c

Se på det som en seksuelt sulten partner og kan da være en positiv reise. Da forventes det nok også at man leverer. Virkeligheten dikterer da også at man må enten ligge våken med tanker om partner og hennes historie eller bare akseptere det.

Anonymous poster hash: ce855...a1c

Lenke til kommentar
Gjest 6df20...a88
ilpostino skrev (2 timer siden):

Ei jeg datet for en del år siden hadde hatt sex med 100+ menn, så jo, de finnes. 

Ja, så da betyr det at mesteparten av kvinner har hatt det og det er stor sjanse for å møte noen.. Poenget mitt var at det er ikke normen og lite sannsynlig at du møter noen som har hatt det. 

Lenke til kommentar
Gjest 0c4b1...bc2 skrev (4 timer siden):

Men, dette gjelder jo i like stor grad ts....

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...