Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tilbake til ex kjæreste.

Gjest a6914...f0e

Anbefalte innlegg

Gjest a6914...f0e

Hei,

Jeg har nylig begynt å prate med min gamle ex og begge trives svært godt med det egentlig. Eneste problemet er at hun har ligget med 2 stk siden vi slo opp. Dette «fucker» litt med hode mitt. Jeg kan sånn sett se for meg en fremtid med henne sånn ting er nå men akkurat det der gir meg avsmak. 
hva burde jeg gjøre?

Anonymous poster hash: a6914...f0e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a6914...f0e
flamethower1234 skrev (7 minutter siden):

Blokker hun overalt og glem hun.

Begrunn svaret ditt litt da 😕 Veldig glad i dama, så er lettere sagt enn gjort. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest a6914...f0e

Mye negative troll kommentarer her. Men dette er jo et reelt problem. Jeg er veldig glad i dama og har følelser for henne. På et punkt var jeg dum og slo opp noe som skapte de «problemene her» 

Jeg søkte gode detaljerte svar - ikke troll kommentarer fra mennesker med 60 i iq

Lenke til kommentar
Gjest a6914...f0e
Duriello skrev (5 minutter siden):

Svar du ikke liker = troll kommentarer? Jaok.

Du må jo lese alle kommentarene. Noen seriøse svar ja, men også ren tull.

Lenke til kommentar
Gjest a6914...f0e
Krig og fred skrev (Akkurat nå):

Glem hvor mange hun har ligger med. Det du må gjøre er å tenke på henne når du har post nut clarity. Da finner du fort ut om du egentlig vil tilbake. 

Spørsmålet er selvfølgelig, om hun vil ha deg tilbake. 

Er akkurat nå jeg har merker at hu virkelig er noe av det bedre jeg kan få, ja. Er bare et ligg i mellom brudd som plager meg - samtidig som jeg føler meg som en hykler da jeg har vært med flere ila bruddene selv. Det mentale som tærer meg ned her.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Guest a6914...f0e said:

Er akkurat nå jeg har merker at hu virkelig er noe av det bedre jeg kan få, ja. Er bare et ligg i mellom brudd som plager meg - samtidig som jeg føler meg som en hykler da jeg har vært med flere ila bruddene selv. Det mentale som tærer meg ned her.

Så bra at du ser problemet. Første steg vil da være å jobbe med deg selv, slik at du kan legge fra deg tankegangen om at hennes seksualitet når hun ikke er i forhold med deg, er noe som du har noe med. Jeg tror du kan klare det helt fint, du må bare bruke nok tid på selvrefleksjon. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er naturligvis helt fint å fortsatt være glad i henne. Det kan du være. Vær glad i de du har gått et stykke av livet sammen med.

Dere har prøvd. Det gikk i knas. Der det før var tillit, uskyld og nysgjerrighet er det nå sjalusi og tvil. Forutsetningene for å lykkes på nytt er rett og slett mye dårligere enn første gang. 

Du kan forsøke se på dette som et positivt punkt i livet hvor dere begge kan stake ut nye kurser for de neste positive punktene. Hver for dere. 

Eller du kan bli i et forhold som tærer på deg over tid mens du håper på at det som er knust skal avknuses. Det er neppe det beste for deg og det er neppe det beste for henne. Men da er det ikke sikkert at din avgjørelse er den som avgjør utfallet. 

Men aller viktigst: ikke hør på råd fra folk som utdeler av sin visdom på internett. Ikke snakk med meg. Snakk med henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en eller flere grunner til at det ikke fungerte med henne første gangen. De samme problemene vil mest sannsynlig oppstå igjen etter en periode. Benytt heller muligheten til å komme deg videre og finn deg ei annen dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest a6914...f0e skrev (1 time siden):

Mye negative troll kommentarer her. Men dette er jo et reelt problem. Jeg er veldig glad i dama og har følelser for henne. På et punkt var jeg dum og slo opp noe som skapte de «problemene her» 

Jeg søkte gode detaljerte svar - ikke troll kommentarer fra mennesker med 60 i iq

Troll kommentarer? Hun kommer aldri til å få samme respekten for deg hvis du velger å bli sammen med hun igjen. Move on. Vis hun at du kan finne deg en bedre! Jobb med deg selv, tren 4-5 ganger i uken, lær deg nye ferdigheter osv.

Endret av flamethower1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 94e53...e57

Jeg ville gått gått tilbake til ex om det var det jeg ville. 

Anonymous poster hash: 94e53...e57

Lenke til kommentar
Gjest 94e53...e57 skrev (10 minutter siden):

Jeg ville gått gått tilbake til ex om det var det jeg ville.

Jeg også. Det finnes mange som finner tilbake til hverandre og får det til å funke. Det vil alltid dukke opp problemer i nye forhold også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest a6914...f0e skrev (12 timer siden):

Er du ordentlig glad i henne? Eller har du bare innsett at du ikke kan få "bedre"? Det er jo vesentlig, hun fortjener noen som 100% er glad i og ønsker henne

Det med sex må du simpelthen bare legge fra deg, der står dere likt, og hva hun gjør når dere ikke er sammen er jo ikke noe svik mot deg

Endret av Tussi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...