en som bare lurer på mye rart Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september hei noen som har tips til hvor man kan reise på ferie i løpet av høsten. tenker tips til meg og andre. sted og aktiviteter Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Jo mer spesifik man er, jo bedre tips får man. Med ingen preferanser vil jeg anbefale folk å skynde seg til Ramme Gård før de må stenge. Der er det en veldig fin presentasjon av en kunstsamling som snart kan forsvinne ut av landet, en hage som man må langt nedover kontinentet for å finne lignende, et område med Muncks feriehus hvor mange av verkene ble til og bygninger som har vunnet arkitekturpriser. Her har man bygd en fantastisk opplevelse og investert massivt i området, men det ligger litt usentralt til og har ikke klart skaffe nok trafikk og inntekter for å hindre en dundrende konkurs for eieren. Om det er mulig å fremdeles få med seg så bør man ikke vente. Bodde der en helg i 2023. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Tråden din er så uspesifikk som den kan være.. Nytteløst å komme med tips. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september Gå turer i nærområdet. Helt sikkert en plass du ikke har gått. Bodd på samme plass i 20 år og finner nye veier å kjøre. Har gått over alt av det som er i gåavstand, så jeg kjører lengre unna for å utforske. Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober jeg tenkte gjenerelle tips for alle sammen og da blir det mye forskjellige ideer. mye som er stengt når det ikke er sommer eks. da kan noen få oppleve noe dem kanskje aldri har tenkt på eller viste at det fantes muligheter for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå