Gå til innhold

Assassin's Creed Shadows utsettes


Anbefalte innlegg

h4nseN skrev:
Sjørøver skrev:
Her er det noe muffens. Hva er det jeg ikke har fått med meg?
Under utviklingen av AC Shadows så har de virkelig pisset på den Japanske kulturen. https://twitter.com/GiveMeBanHammer/status/1838547546043748424 Bare et eksempel av mange. Ubisoft er i en helt ekstremt dump for tiden, og jeg tror ikke de kommer ut av den i det hele tatt. Som noen skriver her inne; blir spennende å se om de overlever 2025.
Siste var vel "one legged torii" biten. Dritsmart.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, rabler said:

Selvsagt har de ikke det. 🙄

Men Ubisoft trenger en seier nå så det er godt de tar seg den ekstra tiden til å finpusse spillet. Jeg gleder meg.

"Problemet" er at Ubisoft får ikke en seier nå uansett. De kan "finpusse" det spillet til de blir helt grønn i trynet, kommer ikke til å hjelpe når alt de har gjort siden avdukingen av spillet så har de gjort alt i sin makt å rett og slett pisse på alt som har med Japansk kultur og historie å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
4 minutes ago, h4nseN said:

"Problemet" er at Ubisoft får ikke en seier nå uansett. De kan "finpusse" det spillet til de blir helt grønn i trynet, kommer ikke til å hjelpe når alt de har gjort siden avdukingen av spillet så har de gjort alt i sin makt å rett og slett pisse på alt som har med Japansk kultur og historie å gjøre.

Vås.

Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt.

 

Lenke til kommentar

Jeg tenker i grunn slik, og lar  meg fascinere ;

Når man sitter med rettighetene til å få lov å lage spill i blockbuster franchiser som Avatar og Star Wars, og så ender de opp med å for å måtte droppe hovedvinduet for Assassins Creed lansering for første gang... Alt dette på en periode under ett år. Det er imponerende hvordan de har forspilt sine gullkort på hånd. 

Det må være sorgens kapittel i gangene hos Ubisoft om dagen. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, h4nseN said:

"Problemet" er at Ubisoft får ikke en seier nå uansett. De kan "finpusse" det spillet til de blir helt grønn i trynet, kommer ikke til å hjelpe når alt de har gjort siden avdukingen av spillet så har de gjort alt i sin makt å rett og slett pisse på alt som har med Japansk kultur og historie å gjøre.

Enig.

Utsatt spillet til "kjærlighetsdagen" 14 februar. Februar er også "black history month" i USA. 

Tror ikke det kommer til å fungere som skjold. They can run, but they can`t hide.

Here we go again - meme

💀

 

Endret av P7SA
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Akrabra skrev (5 timer siden):

Kan ikke huske sist jeg kjøpte et Ubisoft spill, ikke en gang på salg. Alle spillene er jo det samme med forskjellige skins, ikke er historiene eksepsjonelt fortalt, eller kamp systemet helt avhengighets skapende. Alt er så designet av komiteen som du får det.

Ska flaut innrømme at jeg i fylla kjøpte Skull and Bones i mangel på annet å spille. Jeg spilte første betaen i noen timer og synes det var helt grei hjerneføde, kjøpte spillet og spilte det noen få timer til før jeg slettet det. Jeg angrer den dag i dag går frivillig naken med hodet bøyd inn i skammekroken på kjøkkenet en gang i uken mens jeg setter på "Shame! Shame!" sekvensen fra Game of Thrones.

PS! ikke si dette til noen, det får være mellom meg om deg 🤫
 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...