Chaos_Niddhogg Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september h4nseN skrev: Sjørøver skrev: Her er det noe muffens. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Under utviklingen av AC Shadows så har de virkelig pisset på den Japanske kulturen. https://twitter.com/GiveMeBanHammer/status/1838547546043748424 Bare et eksempel av mange. Ubisoft er i en helt ekstremt dump for tiden, og jeg tror ikke de kommer ut av den i det hele tatt. Som noen skriver her inne; blir spennende å se om de overlever 2025. Siste var vel "one legged torii" biten. Dritsmart. 2 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september 1 hour ago, rabler said: Selvsagt har de ikke det. 🙄 Men Ubisoft trenger en seier nå så det er godt de tar seg den ekstra tiden til å finpusse spillet. Jeg gleder meg. "Problemet" er at Ubisoft får ikke en seier nå uansett. De kan "finpusse" det spillet til de blir helt grønn i trynet, kommer ikke til å hjelpe når alt de har gjort siden avdukingen av spillet så har de gjort alt i sin makt å rett og slett pisse på alt som har med Japansk kultur og historie å gjøre. 6 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september 45 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: 1 hour ago, h4nseN said: Expand Siste var vel "one legged torii" biten. Dritsmart. Yep! Tweeten som jeg la til nevner One Legged Torii. Er helt HELT skivebom av Ubisoft, det er så krise. 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september 4 minutes ago, h4nseN said: "Problemet" er at Ubisoft får ikke en seier nå uansett. De kan "finpusse" det spillet til de blir helt grønn i trynet, kommer ikke til å hjelpe når alt de har gjort siden avdukingen av spillet så har de gjort alt i sin makt å rett og slett pisse på alt som har med Japansk kultur og historie å gjøre. Vås. Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september Jeg tenker i grunn slik, og lar meg fascinere ; Når man sitter med rettighetene til å få lov å lage spill i blockbuster franchiser som Avatar og Star Wars, og så ender de opp med å for å måtte droppe hovedvinduet for Assassins Creed lansering for første gang... Alt dette på en periode under ett år. Det er imponerende hvordan de har forspilt sine gullkort på hånd. Det må være sorgens kapittel i gangene hos Ubisoft om dagen. 1 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september (endret) 2 hours ago, h4nseN said: "Problemet" er at Ubisoft får ikke en seier nå uansett. De kan "finpusse" det spillet til de blir helt grønn i trynet, kommer ikke til å hjelpe når alt de har gjort siden avdukingen av spillet så har de gjort alt i sin makt å rett og slett pisse på alt som har med Japansk kultur og historie å gjøre. Enig. Utsatt spillet til "kjærlighetsdagen" 14 februar. Februar er også "black history month" i USA. Tror ikke det kommer til å fungere som skjold. They can run, but they can`t hide. 💀 Endret 26. september av P7SA 1 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september Rapporter Del Skrevet 26. september (endret) Akrabra skrev (5 timer siden): Kan ikke huske sist jeg kjøpte et Ubisoft spill, ikke en gang på salg. Alle spillene er jo det samme med forskjellige skins, ikke er historiene eksepsjonelt fortalt, eller kamp systemet helt avhengighets skapende. Alt er så designet av komiteen som du får det. Ska flaut innrømme at jeg i fylla kjøpte Skull and Bones i mangel på annet å spille. Jeg spilte første betaen i noen timer og synes det var helt grei hjerneføde, kjøpte spillet og spilte det noen få timer til før jeg slettet det. Jeg angrer den dag i dag går frivillig naken med hodet bøyd inn i skammekroken på kjøkkenet en gang i uken mens jeg setter på "Shame! Shame!" sekvensen fra Game of Thrones. PS! ikke si dette til noen, det får være mellom meg om deg 🤫 Endret 26. september av Guybrush 3pwood 1 1 2 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september Jeg hadde lukket beta på Skull & Bones tror jeg endte opp med 10 min på et spill jeg hadde gledet meg så mye til da det først ble kunngjort. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september h4nseN skrev: 45 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: 1 hour ago, h4nseN said: Expand Siste var vel "one legged torii" biten. Dritsmart. Yep! Tweeten som jeg la til nevner One Legged Torii. Er helt HELT skivebom av Ubisoft, det er så krise. Japanere er passe sensitive når det kommer til Hiroshima og Nagasaki. Dette var lavmål på høyt nivå fra Ubi. 3 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september MOO- skrev (6 timer siden): Jeg hadde lukket beta på Skull & Bones tror jeg endte opp med 10 min på et spill jeg hadde gledet meg så mye til da det først ble kunngjort. Det er ett spill som bare forsvant etter lansering. Er det noe liv i det? Spiller folk det fortsatt? Noen oppdateringer? Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september On 26.9.2024 at 7:36 PM, rabler said: Vås. Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. Vel, japanere flest har virkelig vist sin misnøye. Så det er ikke det dummeste jeg har hørt. 6 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september Bare de ikke konker før jeg har spillt meg lei på The Division 3 så... Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 27. september Rapporter Del Skrevet 27. september 3 minutes ago, Jojimbo said: Vel, japanere flest har virkelig vist sin misnøye. Så det er ikke det dummeste jeg har hørt. Er så gale at det ble laget en petition om at Ubisoft burde kansellere spillet. Over 100k signaturer. https://www.change.org/p/アサシンクリードシャドウズの発売中止を求めます Og det er ikke bare japanere som viser sin misnøye over spillet. Langt ifra. Dette var en flott mulighet for folk fra vesten til spille en tradisjonell japansk samuari og oppleve japansk kultur på sitt beste. Ikke bare har Ubisoft rotet til mye rundt japansk kultur, men å spille en svart homofil samurai gir ikke akkurat meg den der autentiske følelsen av å få oppleve japansk kultur på sitt beste. Den offisielle traileren til spillet har over en halv million dislikes på YT. At Ubisoft trolig har drevet skittent spill og prøvd å manipulere seg til at spillet er mer likt av folk i vesten hjelper ikke akkurat på ryktet til Ubisoft som selskap heller. For å dra frem ett eksempel. Det ble oppdaget en rekke bots på YT som skrev positive kommentarer til spillet. Disse hadde igjen tusener av likes. Faktisk hadde alle disse positive bot kommentarene ca 4k likes før de ble rapportert og fjernet. Husker dere tiden når Ubisoft bare lagde gode spill som ikke trengtes å manipuleres til å fremstå som attraktive? Det første Rayman spillet var for meg legendarisk. ♥️Og jeg spilte skiten ut av Far-Cry 3 f.eks. Anyway. Rekken av fuck-ups rundt spillet og selskapet er LANG. Jeg lurer på om Ubisoft håper mange bare skal glemme en del frem til ny lansering. 🤔 Men jeg kommer ikke til å glemme at dette spillet skal jeg aldri kjøpe. I så tilfelle må også jeg gå rundt naken og ta konsekvensene av egne handlinger... 2 1 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 29. september Rapporter Del Skrevet 29. september h4nseN skrev: Sjørøver skrev: Her er det noe muffens. Hva er det jeg ikke har fått med meg? Under utviklingen av AC Shadows så har de virkelig pisset på den Japanske kulturen. https://twitter.com/GiveMeBanHammer/status/1838547546043748424 Bare et eksempel av mange. Ubisoft er i en helt ekstremt dump for tiden, og jeg tror ikke de kommer ut av den i det hele tatt. Som noen skriver her inne; blir spennende å se om de overlever 2025. Bare et lite spørsmål. AC: Valhalla var ikke så historisk nøyaktig, men ville det vært på sin plass om nordmenn hadde boikottet AC: Valhalla da det kom ut og sagt at det hadde vært en stor respektløshet og rasisme mot landet? Mest sannsynlig ikke, fordi tross alt er det bare et spill. 1 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 29. september Rapporter Del Skrevet 29. september (endret) 29 minutes ago, Saggers said: On 26.9.2024 at 6:13 PM, h4nseN said: Expand Bare et lite spørsmål. AC: Valhalla var ikke så historisk nøyaktig, men ville det vært på sin plass om nordmenn hadde boikottet AC: Valhalla da det kom ut og sagt at det hadde vært en stor respektløshet og rasisme mot landet? Mest sannsynlig ikke, fordi tross alt er det bare et spill. Hva hvis de brukte symboler av ww2 massakrer i Norge, som en kul og søt marketingeffekt om vikinger i AC:Valhalla? Endret 29. september av shockorshot 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 29. september Rapporter Del Skrevet 29. september On 27.9.2024 at 10:39 PM, Jojimbo said: Vel, japanere flest har virkelig vist sin misnøye. Så det er ikke det dummeste jeg har hørt. Det har de jo faktisk og demonstrativt ikke gjort så det er fremdeles noe av det dummeste jeg har hørt. Tett fulgt av dette 🙄 Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober rabler skrev (På 29.9.2024 den 10:03 PM): Det har de jo faktisk og demonstrativt ikke gjort så det er fremdeles noe av det dummeste jeg har hørt. Tett fulgt av dette 🙄 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå