Gå til innhold

Assassin's Creed Shadows utsettes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestillinger kanselleres og refunderes. Det tilsier at salget har vært svakt.

Spillet får kjørt seg på sosiale medier, ser jeg. Sist ved at et minnesmerke fra Nagasaki skal være i spillet? Det er nok lurt å utsette spillet og vente til støvet legger seg noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (5 minutter siden):
Guybrush 3pwood skrev (13 timer siden):

Jeg tror ikke Ubisoft overlever 2025...

Såvidt 2024 om di ser på aksjefallet. Nede igjen nå.

Ja så dette, det går på stumpene :D

Noe av det laveste.... noen gang. Og nå med denne utsettelsen tror jeg ikke investorer er mye glade. Virker ikke sånn. Bra jeg solgte xD
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (21 minutter siden):

Noe av det laveste.... noen gang. Og nå med denne utsettelsen tror jeg ikke investorer er mye glade. Virker ikke sånn. Bra jeg solgte xD

Håper du tjente masse penger, kunne gitt meg litt. Kjøpte akkurat PS PRO, 10500 kroner 😝

Jaja, de må jo tjene inn tapet fra Concord 🤭 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (21 minutter siden):

Håper du tjente masse penger, kunne gitt meg litt. Kjøpte akkurat PS PRO, 10500 kroner 😝

Jaja, de må jo tjene inn tapet fra Concord 🤭 

Haha. Solgte før det stupte helt. T2 og Nvidia holder keg bra oppe for tiden, da =) Jah... Concord... uff og uff for et fiasko det ble.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Kan ikke huske sist jeg kjøpte et Ubisoft spill, ikke en gang på salg. Alle spillene er jo det samme med forskjellige skins, ikke er historiene eksepsjonelt fortalt, eller kamp systemet helt avhengighets skapende. Alt er så designet av komiteen som du får det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
43 minutes ago, Akrabra said:
16 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Kan ikke huske sist jeg kjøpte et Ubisoft spill, ikke en gang på salg. Alle spillene er jo det samme med forskjellige skins, ikke er historiene eksepsjonelt fortalt, eller kamp systemet helt avhengighets skapende. Alt er så designet av komiteen som du får det.

La oss ikke glemme deres utnyttelse og i noen tilfeller direkte sexuelle overfall av deres arbeidere, og de som gjorde det ble bekyttet fra høyeste hold. Det alene er nok til at man ikke bør støtte Ubisoft.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev:
Her er det noe muffens. Hva er det jeg ikke har fått med meg?
Under utviklingen av AC Shadows så har de virkelig pisset på den Japanske kulturen. https://twitter.com/GiveMeBanHammer/status/1838547546043748424 Bare et eksempel av mange. Ubisoft er i en helt ekstremt dump for tiden, og jeg tror ikke de kommer ut av den i det hele tatt. Som noen skriver her inne; blir spennende å se om de overlever 2025.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, h4nseN said:
23 hours ago, Sjørøver said:
Her er det noe muffens. Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Under utviklingen av AC Shadows så har de virkelig pisset på den Japanske kulturen. https://twitter.com/GiveMeBanHammer/status/1838547546043748424 Bare et eksempel av mange. Ubisoft er i en helt ekstremt dump for tiden, og jeg tror ikke de kommer ut av den i det hele tatt. Som noen skriver her inne; blir spennende å se om de overlever 2025.

Selvsagt har de ikke det. 🙄

Men Ubisoft trenger en seier nå så det er godt de tar seg den ekstra tiden til å finpusse spillet. Jeg gleder meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...