nestorian Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ICO I er vel et av PS2s mest stemningsfulle og vakre spill. Er det noen andre enn meg som gleder seg? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har sett flere som anbefaler ICO, men hva slags spill er det egentlig? Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ett kjipt spill som er det undertegnede angret mest på att han brukte 549,- kroner på... Så det er bare å holde seg unna.. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hver sin smak vet du! Selv sitter jeg med Kingdom Hearts... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ico er et av de flotteste spillene noensinne. Det er et type action\adventure som går ut på at man er en liten gutt som skal lede en spøkelses aktig dame ut av et slott mens man blir angrepet av skygger. Det meste av spillet går ut på romløsning, og å finne en vei hvor damen kan følge med deg, og så er det litt slåssing her og der. Spillet er det mest stemningfulle noensinne, og anbefales på det sterkeste til alle som er ute etter noe mer enn bare et lite adrenalin-kick(Selvom det har et par av de også). Gleder meg sinnsykt til Ico 2. Har fantasert om det helt siden jeg spilte ferdig Ico 1 og så slutten etter rulleteksten. Lenke til kommentar
nestorian Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ett kjipt spill som er det undertegnede angret mest på att han brukte 549,- kroner på... Så det er bare å holde seg unna.. Du klarte det sikkert bare ikke. Enig med deg Niskivara! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå