rabler Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september 3 hours ago, Guybrush 3pwood said: Det er utrolig mange som tenker akkurat det samme. HZD trenger ingen oppussing, dette handler kun om profitt. Selvsagt handler det om profitt. Hva er galt med det? 1 Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Fleskelars skrev: Sikkert verdt hundrelappen pga dlc er inkludert 😀. Er det ikke hundrelappen for de som har spillet fra før? Jeg som har lenge vurdert spillet, må nok ut med litt mer antar jeg. 🤔 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september daihiep skrev (9 timer siden): Fleskelars skrev (23 timer siden): Sikkert verdt hundrelappen pga dlc er inkludert 😀. Er det ikke hundrelappen for de som har spillet fra før? Jeg som har lenge vurdert spillet, må nok ut med litt mer antar jeg. 🤔 Helt korrekt. 100 kroner kun for de som eier spillet fra før. Ny og spennende fullpris for alle andre Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Det er vell først og fremst oppgradering til ps5 pro vil eg tro. Det er i vertfall ett av 50 som skal være klart oppusset til ps5 pro. Om eg ikke blander mellom dette og det nyeste. Er det noen som tror det blir vanskelig å skaffe seg en pro når den slippes? Eller bør eg forhåndsbestille for å være sikker? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå