Spillredaksjonen Skrevet 24. september Rapporter Del Skrevet 24. september Horizon Zero Dawn-oppussing kommer neste måned Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Et fantastisk spill, men timingen virker litt hissig. Spillet er ikke så veldig gammelt enda, og var ekstremt pent for sin tid, da det kom. Ergo føles ikke behovet for en remaster så veldig stort ut. Tror kanskje det hadde appellert mer om det kom om noen år til. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Sikkert verdt hundrelappen pga dlc er inkludert 😀. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Elgen-Hansi skrev (12 minutter siden): Et fantastisk spill, men timingen virker litt hissig. Spillet er ikke så veldig gammelt enda, og var ekstremt pent for sin tid, da det kom. Ergo føles ikke behovet for en remaster så veldig stort ut. Tror kanskje det hadde appellert mer om det kom om noen år til. Når dem allerede har alt fra forbidden west så er det sikkert ikke så mye jobb for dem å lage en remaster, så da er det vel bedre at dem gjør det så fort som mulig, før teknologien blir gammel igjen? 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Alle : We want Bloodborne remaster! Sony : Here's Horizon Zero Dawn Remaster. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Guybrush 3pwood skrev: Alle : We want Bloodborne remaster! Sony : Here's Horizon Zero Dawn Remaster. Selv om Bloodborne er et meget bra spill så er det ikke så veldig stort et publikum dem kan nå med en remaster av spillet, og skulle dem lage en remake (ikke remaster) slik som demons souls så måtte bluepoint ha tid til dette på siden av de prosjektene de holder på med. 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Burde vært en gratis oppdatering eller? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Fleskelars skrev: Sikkert verdt hundrelappen pga dlc er inkludert 😀. ddlcen kostet vel litt mer så dette er veien å gå for lommeboka Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september (endret) Iki skrev (3 timer siden): Guybrush 3pwood skrev (4 timer siden): Alle : We want Bloodborne remaster! Sony : Here's Horizon Zero Dawn Remaster. Selv om Bloodborne er et meget bra spill så er det ikke så veldig stort et publikum dem kan nå med en remaster av spillet, og skulle dem lage en remake (ikke remaster) slik som demons souls så måtte bluepoint ha tid til dette på siden av de prosjektene de holder på med. En veldig stor del av folk som gamer på playstation ønsker en remaster av Bloodborne, eller en oppfølger som er mindre sannsynlig vil komme, det er bare å sjekke rundt forbi på nettet. Bloodborne har solgt over 7 millioner kopier og det er faktisk kun på Playstation siden det er ekslusivt, og er det faktisk enda veldig populært, snart 10 år etter. Så jo, det er et veldig stort publikum som ønsker seg en remaster/oppfølger. Tenk å kunne spille dette i 60fps. Og ikke mist sp er det en hærskare som ønsker det skal komme til pc. Av med skylappene... Link til litt info : https://www.truetrophies.com/news/bloodborne-player-count-march-2024 Endret 25. september av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Guybrush 3pwood skrev (35 minutter siden): En veldig stor del av folk som gamer på playstation ønsker en remaster av Bloodborne, eller en oppfølger som er mindre sannsynlig vil komme, det er bare å sjekke rundt forbi på nettet. Bloodborne har solgt over 7 millioner kopier og det er faktisk kun på Playstation siden det er ekslusivt, og er det faktisk enda veldig populært, snart 10 år etter. Så jo, det er et veldig stort publikum som ønsker seg en remaster/oppfølger. Tenk å kunne spille dette i 60fps. Og ikke mist sp er det en hærskare som ønsker det skal komme til pc. Av med skylappene... Link til litt info : https://www.truetrophies.com/news/bloodborne-player-count-march-2024 Om man sier det er 8 millioner potensielle, så må man trekke fra alle som har spilt det, og ikke ønsker å spille det på nytt, samt dem som ikke synes det er noen vits med en remaster. Man kan si det er en 6 millioner? Så må man se på hvordan det gikk med dark souls remasteren, som ble ganske dårlig mottatt av publikum. Horizon Zero Dawn lå på 24 millioner eksemplarer, med en enorm økning etter at forbidden west kom ut. Bloodborne ville nok ikke komme til pc, med tanke på demons souls. 2 Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Iki skrev: Guybrush 3pwood skrev: Alle : We want Bloodborne remaster! Sony : Here's Horizon Zero Dawn Remaster. Selv om Bloodborne er et meget bra spill så er det ikke så veldig stort et publikum dem kan nå med en remaster av spillet, og skulle dem lage en remake (ikke remaster) slik som demons souls så måtte bluepoint ha tid til dette på siden av de prosjektene de holder på med. Tror du ville blitt overrasket over hvor populært det hadde blitt med en remaster og en mulig PC release. 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Mulig jeg bare er gammel og bitter, men Horizon Zero Dawn er nyere enn de fleste spill jeg kommer meg rundt til å spille. Trenger det en remaster? Dette virker som en cash-grab. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Er dette egentlig vits? Horizon er fortsatt et ekstremt pent spill i mine øyne. Totalt unødvendig med oppussing. De burde heller pusse opp Bloodborne eller det estetiske avviket Dark Souls II. Evt. pusse opp Dark Souls ordentlig slik de gjorde med Demon Souls. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september De må ha noe for å selge PS5 Pro. Remastern kommer garantert til å strekke strikken her. Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Kan tenke meg at oppussingen er 95% motivert av profitt. De hadde sikkert tenkt at noe kunne blitt gjort med originalen mens de holdt på med oppfølgeren. Dette ville gi en reell skalaeffekt-besparelse. Remasterkjøringen av spill begynner ærlig talt å ligne på bokutgivelser. "Her kommer en forbedret utgave med småkorrigeringer og ny skrifttype." Angående selve spillet, har det aldri klart å fenge meg som jeg hadde håpet. Alt fra quest-giverne til verdensbygging syntes jeg ikke helt hang sammen og fremstod som en type Leos lekeland og ikke en mørkere dystopi som en kunne forventet av settingen. Det er vel lov å håpe at noe av dette nå blir litt mer polert.. I Sonys ståsted ville jeg nok ikke gjort noen omfattende endringer. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Har de sagt noe om den oppussede utgaven blir tilgjengelig på gog.com i tillegg til Steam? Zero Dawn finnes jo på GOG, men ser ikke ut som Forbidden West noensinne blir gitt ut der. Jeg kan godt finne på å bruke en hundrings på å oppgradere spillet, men jeg gidder ikke å kjøpe det helt på nytt på en annen plattform. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september likferd skrev (1 time siden): Mulig jeg bare er gammel og bitter, men Horizon Zero Dawn er nyere enn de fleste spill jeg kommer meg rundt til å spille. Trenger det en remaster? Dette virker som en cash-grab. Jeg er også gammel og bitter, jeg er 100% enig med deg Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Insane cash grab. Fuck off Sony. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Baljepiraten skrev (1 time siden): Er dette egentlig vits? Horizon er fortsatt et ekstremt pent spill i mine øyne. Totalt unødvendig med oppussing. De burde heller pusse opp Bloodborne eller det estetiske avviket Dark Souls II. Evt. pusse opp Dark Souls ordentlig slik de gjorde med Demon Souls. Det er utrolig mange som tenker akkurat det samme. HZD trenger ingen oppussing, dette handler kun om profitt. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 25. september Rapporter Del Skrevet 25. september Føler ingen umiddelbare behov for å kjøpe dette, men generelt jeg har ikke noe imot visuelle oppgraderinger som koster en mindre slant for de som eier det aktuelle spillet fra før, fremfor at alle må betale full pris. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå