Gå til innhold

Avslørte Ghost of Tsushima-oppfølger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert høydepunktet for mange dette. Men hva er greia med at Gamer lager artikler om DLC og oppdateringer som ble annonsert, men ikke et ord nevnt om PSVR2-spillene? Hitman og The Midnight Walk så begge fantastiske ut!

Hell is Us blir heller ikke omtalt. Det syntes jeg var det som så suverent best ut av alle de nye. Men folk er kanskje lei av soulslike?

Endret av Gringorilla
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev:

Sikkert høydepunktet for mange dette. Men hva er greia med at Gamer lager artikler om DLC og oppdateringer som ble annonsert, men ikke et ord nevnt om PSVR2-spillene? Hitman og The Midnight Walk så begge fantastiske ut!

Hell is Us blir heller ikke omtalt. Det syntes jeg var det som så suverent best ut av alle de nye. Men folk er kanskje lei av soulslike?

https://www.gamer.no/artikler/her-er-playstation-vr2-nyhetene-fra-nattens-state-of-play/517833
Lenke til kommentar

Ghost of tsushima er ett av mine absolutt favoritt spill i nyere tid, spilt det først på PS4, deretter på PS5 og nå i år på PC så sony har fått max antall kroner ut av meg når det kommer til dette spillet. Så at en oppfølger ble vist frem i natt var virkelig ett høydepunkt for min del og ser veldig frem til dette kommer ut neste år :D 

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev:

Ghost of tsushima er ett av mine absolutt favoritt spill i nyere tid, spilt det først på PS4, deretter på PS5 og nå i år på PC så sony har fått max antall kroner ut av meg når det kommer til dette spillet. Så at en oppfølger ble vist frem i natt var virkelig ett høydepunkt for min del og ser veldig frem til dette kommer ut neste år :D 

Har ennå ikke fått spilt det, men har det på lista. Akkurat nå er det GoW Ragnarok men jeg bør vel absolutt får spilt dette siden også nå er på PC... :)
Lenke til kommentar
7 hours ago, Gringorilla said:

Med mindre de har gjort enorme forbedringer fra PCVR forsøket. Bør du ikke glede deg til PSVR2 forsøketet heller. 

En av de verste VR forsøkene noen gang. Noe så enkel som at kuler går der du sikter har de ikke fått til. Og de har aldri sluppet en patch for å prøve å fikse alle VR problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...