F.Mackey Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Skal kjøpe Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort. Og lurte på og kjøpe to: EKL Kabinett Vifte 80x80x25mm Er disse viftene gode? da mener jeg hovedsaklig støy og så gode kjøle egenskapene er. Hva er forskjellen på disse to kabinnettene? Chieftech Chieftech Og hvordan er dette kabinnettet? er det bra? finnes det noen bedre kabinnetter i samme prisklasse og da må det være med like bra psu eller bedre ? Håper dere kan hjelpe meg fort, trenger sårt et nytt kabinnett. Sitter no med et Chieftec Dragon Micro-ATX Tower Sort Endret 16. januar 2004 av AMD-GNom Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Det ene er Aluminium og det andre er stål! Endret 16. januar 2004 av tobiass1 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 + at det ene har usb i front... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Tusen takk for det. Men da bør jeg gå får den i aluminium? Og er det noe tess i viftene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå