Evert Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Hi all, Da jeg feilsøkte IPsec-tilkoblinger på bedriftsnettverket vårt, la jeg merke til at flere IPsec-tunneler gikk til 89.9.91.184, som alle stammer fra iPhones. Hvem har noen anelse om hva de brukes til? De aktuelle telefonene har _ikke_ noe VPN konfigurert. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Operatøren er Telia og vowifi er aktivt? Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september (endret) 31 minutes ago, Evert said: Hi all, Da jeg feilsøkte IPsec-tilkoblinger på bedriftsnettverket vårt, la jeg merke til at flere IPsec-tunneler gikk til 89.9.91.184, som alle stammer fra iPhones. Hvem har noen anelse om hva de brukes til? De aktuelle telefonene har _ikke_ noe VPN konfigurert. Tale over wifi er implementert som sip over ipsec. Endret 23. september av barfoo 1 Lenke til kommentar
Evert Skrevet 23. september Forfatter Del Skrevet 23. september 13 minutes ago, Janvik said: Operatøren er Telia og vowifi er aktivt? Selvfølgelig! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? 🤦🏻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå