Gå til innhold

Jobb

Anbefalte innlegg

Tenker meste parten av dere som er inne på denne delen, enten har utadannelse innen elektronikk, eller bare kan masse. (håper jeg)

det jeg lurer på er da hva slags jobber man kan få innen elektronikk, eller med en utdannelse innen elektronikk.

har tengt å søke GK elektro...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det berre innen elektronikk du tenker på? Ikkje automasjon, installasjon, energi osv?

Eg går på VK1 Elektro og skal sikkert ta lærling til hausten, kunne ikkje tenkt meg å ta elektronikk, lodde på motstander, fikse TV'er osv..huff.

Lenke til kommentar

Du kan jo bli ingeniør, eller sivilingeniør. KAn jo evt. starte opp ett lite firma for deg selv vis du tar teknisk fagskole etter videregående. Heismontør kan du utdanne deg til, svakstrømselektriker (alt av tele/data/alarm og sånt) vanlig elektriker som jeg er. Det er masse muligheter. Bare spør på skolen din om de kan skaffe noen brosjyrer ang utdannelse innen elektro.

Lenke til kommentar
Er det berre innen elektronikk du tenker på? Ikkje automasjon, installasjon, energi osv?

Eg går på VK1 Elektro og skal sikkert ta lærling til hausten, kunne ikkje tenkt meg å ta elektronikk, lodde på motstander, fikse TV'er osv..huff.

ja.. var vel egentlig bare innen elektronikk, men vet du noe om jobber innen automatikk også?

Lenke til kommentar

Hei! The coolkid og zyp, hvilken skole skal dere inn på ?

Jeg er fra oslo skal søke på Gk elektro nå, lurer også på eventuelle jobber dette har jeg kommet fram til:

Gk elektro>vk1 elektronikk>ck2>elektronikk>jobbe/lærling>almennfagligpåb.>NTNU> The end

eller

Gk elektro>vk1 ikt driftsfag>lærling i 2 år-> NTNU, evt. almennfaglig påp.

har tenkt å søke på etterstad eller hellerud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...