MDCCLXXVI Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nice shuttle du har benjamin:) sjekka litt på hjemmesiden din.. veldig bra! tenkte jeg skulle kjøpe enten 2.1 thx eller 5.1 thx høytalerne fra logitech jeg oxo.. får se om jeg selger mitt gamle pioneer vsx-d511 + eltax discovery 5.1 tipper det skulle gi meg nok penger til z-680 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvorfor legger dere ikke litt mer penger i det når dere først skal kjløpe? Skal dere ha pc høytalere så sats på Klipsch. Koster litt mer, mer er absolutt verdt det. Klipsch er vel det nærmeste en kommer ett komplett annlegg med pchøytalere. Ellers har jeg sansen for Altec Lansing sine høytalere til pc. feks ACS621 som er 2.1 sett. Lenke til kommentar
impedans_bob Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm... synes sosse-faktoren her når nye grader. Et lydsystem TRENGER ikke koste så sinnsykt mange lapper for at det skal være relativt fet lyd, og btw så har Logitech X-220 (ikke 2200) verdens grommeste sub.. Til å være i et anlegg til under 500 spenn vel og merke. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg har hatt z-680 i et år, og det har vært tilnærmet problemfritt. eneste var den susingen som var i de tidlige versjonene, men da byttet jeg bare kontrollpanel, og vips var det borte. anbefaler det på det sterkeste. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 mitt VAR også bra i ca 8 timer...så røyk det. SÅ man kan være uheldig. Håper det neste varer litt lengre. For det VAR bra lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå