Gå til innhold

Eit av tidenes beste actionspel er blitt endå betre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg ikke hadde spilt dette på ps5 så jeg kunne testet det på pc. Lite replay value på de 2 siste spillene. En av de beste action-adventure spillene i nyere tid kan jeg si meg enig i. Valhalla var også en veldig god avslutning.

Edit:typo

Endret av Peteguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For meg så er det 5-6 spill som er soleklar, sylskarp, "sprenger skala", perfekt 10/10 spill.

God of War og Ragnarok ligger under dette og kan regnes som et spill.

(ganske sikker på at feelingen er forsterket om du selv er foreldre siden det er mye far og sønn story)

Til dem som kanskje lurer.

Divinity: Original Sin 2

Final Fantasy 7 og 8 da jeg spilte dem når dem kom ut.

Metal Gear Solid serien da alle kan regnes som et spill.

Finnes kanskje andre men ikke som jeg kommer på farta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
avtrekkeren skrev:
Mesteparten av de negative anmeldelsene jeg leser på Steam er pga bugs, ustabilitet, kræsj osv. Det er grunnen til at jeg ikke har plukket spillet opp ennå. Blir vel bedre om litt, men så kommer det vel også på salg etterhvert.
30 timer ut. Ikke en eneste bug . Ikke en ! 5120x1440 , 32:9 Rtx 4090 I9-14900k Silkemyke 150 fps på ultra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:

Jeg er også lei av å opprettholde ulike passord og brukernavn på diverse plattformer selv om jeg kjøper spill kun på Steam. Irriterende, men dessverre så vanlig at det er tullete å "review"-bombe spillet av den grunn.

Det er dessverre ikke bare at det krever en ekstra konto i dette tilfellet, men det kombinert med det faktum at Playstation ikke lar deg opprette konto i visse land. Dette gjør at enkelte ikke får spilt det. Listen over land som ikke kan få konto er laaaang: https://insider-gaming.com/countries-that-dont-have-psn/
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...