Gjest 9a77b...57e Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Hei! Jeg har datet en fantastisk dame en stund. Vi har startet med et avstandsforhold ettersom hun bor over fem timer unna meg. Nå vurderer jeg å flytte dit hvor hun og hennes familie/venner er bosatt. Det sitter litt inne, da all min familie bor her og jeg har bodd her hele livet! Jeg er 30 år, har ingen barn og har en jobb og utdanning som er relativt litt å få over alt! Noen som har vært i tilnærmet samme situasjon? Eller har noen gode år å komme med? 😊 Anonymous poster hash: 9a77b...57e Lenke til kommentar
leticia Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Gjest 9a77b...57e skrev (14 minutter siden): Hei! Jeg har datet en fantastisk dame en stund. Vi har startet med et avstandsforhold ettersom hun bor over fem timer unna meg. Nå vurderer jeg å flytte dit hvor hun og hennes familie/venner er bosatt. Det sitter litt inne, da all min familie bor her og jeg har bodd her hele livet! Jeg er 30 år, har ingen barn og har en jobb og utdanning som er relativt litt å få over alt! Noen som har vært i tilnærmet samme situasjon? Eller har noen gode år å komme med? 😊 Anonymous poster hash: 9a77b...57e Ikke flytt før du har fått jobb på det nye stedet ihvertfall. Hvor lenge har forholdet vart? Vær sikker på at du ikke hopper inn i noe du kommer til å angre. Uff, nå hørtes jeg fælt negativ ut, det var ikke meningen. Men bedre å være "safe than sorry". Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september På et tidspunkt vil dere nå et "tipping point" der avstanden er til hinder for videre utvikling og styrking av et for tiden vellykket forhold. Siden det statsistisk sett uansett er forsvinnende liten sjanse for at dette dreier seg om livslang kjærlighet, må du ta en øyeblikksvurdering. Føler du at dette forholdet vil gi deg flere års lykkelige øyeblikk som det er verdt å klippe navlestrengen til hjemstedet for, ta frem saksen. Er du i det minste tvil, bør du gå i dyp refleksjonsmodus og navigere etter fornuft-kompassen (til forskjell fra hormon-kompassen). Noen fornuftige ting å reflektere over, er f.eks inntekts- og arbeidssituasjonen; noe du nevner, men ta med i vurderingen utviklings- og karrieremuligheter. Rent geografisk; er det en plass du liker og eller kunne bosette deg på? Kostnader og økonomiske konsekvenser; er det et økonomisk tap som kanskje ødelegger for fremtidige drømmer? Relasjoner til familie og venner; blod er tykkere enn vann og "bros before hoes" har et poeng. I din situasjon kan det å ta "tiden til hjelp" også være destruktivt, så det er ikke sikkert du har så mange måneder på deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå