Erlend0_o Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Bruker nå en Chromecast til å spille av serier og youtube i tv stua. Er en Xbox Series X/S et bra alternativ? Bruker TV2, NRK, Netflix og Jellyfin til å streame serier og filmer, finnes disse på Xbox? Finnes det en kontroller som ser ut som en tv-kontroller som kan brukes? Er det mye lyd under streaming? Vurderer Xbox grunnet pris og mulighet for å spille litt på si. PlayStation ønsker jeg ikke Endret 21. september av Erlend0_o Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Series X har helt latterlig rask YouTube iallefall. Vanvittig respons. Jellyfin funker ikke så veldig bra for den bruker nettleseren til avspilling så en del ting den ikke klarer å spille av. Litt usikker på hvorfor men appen på LG tven min er en native app og den spiller av alt. Xbos Series X er helt stille hele tiden egentlig. Selv under full load hører man den ikke så det trenger du ikke tenke på. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ingen av de norske tjenestene finnes på xbox såvidt jeg vet, så jeg tror den sånn sett er en dårlig erstatning for en chromecast eller noe android-basert. Jeg bruker en xbox series s til kodi og den er musestille under bruk. Men har en chromecast til smart youtube og altibox-appen. Og bruker appene i tven til resten av strømmetjenestene. 1 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Er det mulig å kjøre Android apper på Xbox? Googlet litt og forsto det kunne være mulig via dev mode, har noen prøvd om det er mulig å kjøre f.eks tv2 via dette? Eventuelt "caste" fra mobilen og hvordan kvaliteten på dette eventuelt er Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september 1 minute ago, Erlend0_o said: Er det mulig å kjøre Android apper på Xbox? Googlet litt og forsto det kunne være mulig via dev mode, har noen prøvd om det er mulig å kjøre f.eks tv2 via dette? Eventuelt "caste" fra mobilen og hvordan kvaliteten på dette eventuelt er Ikke noe å satse på. Skaff deg en brukt Mibox S eller noe som kjører Android fra før av så vil du ha alle appene du ønsker. Men spilling er litt begrenset da til enkle Android spill som funker uten touch. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Erlend0_o skrev (2 timer siden): Vurderer Xbox grunnet pris og mulighet for å spille litt på si. Det er vanskelig å anbefale noe som man må betale månedlig abonnement for å spille online multiplayer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september 11 minutes ago, mobile999 said: Det er vanskelig å anbefale noe som man må betale månedlig abonnement for å spille online multiplayer. Pay-to-Play spill er gratis online. Har en del timer nå med Xdefiant men de pusher hardt for å få meg til å betale. Fortsatt morsomt uten å bruke en krone dog. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) - Endret 21. september av mobile999 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 22. september Forfatter Del Skrevet 22. september (endret) mobile999 skrev (9 timer siden): Det er vanskelig å anbefale noe som man må betale månedlig abonnement for å spille online multiplayer. Spiller aldri online så er ikke et problem. Ville eventuelt primært bruke den til mediasenter uansett. PlayStation bor en annen plass Endret 22. september av Erlend0_o Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Erlend0_o skrev (8 timer siden): Spiller aldri online så er ikke et problem. Det trodde jeg også da jeg kjøpte Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå