Gjest d355c...353 Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Hei Har sett litt på å spice litt opp for meg og sambo, og kjøpe en sånn erotisk julekalender (hun har hintet om det før). Men det jeg har sett har litt ensidig fokus, og det er med vibratorer, dildoer, slikkemaskiner, osv. Selv de som er markedsført som "til par" har stort sett bare "dyre" greier for damene, mens mennene må ta til takke med penisringer, og unisexgreier som butplugg, glidekremer osv. Finnes det noen som har ca 50/50 fokus, eller om så 25/75? Feks i tillegg til dildoer og slikkemaskin, så hadde det vært med en fleshlight og masturbator. Så er det jo likt. Men virker ikke som det er så mange av disse? I såfall, noen tips? Anonymous poster hash: d355c...353 Lenke til kommentar
Gjest 8f94e...4ce Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kaprer denne tråden. Legger ved tester av diverse kalendere. Er selv interessert i en "kalender for begge". https://www.erotikkguiden.org/erotisk-julekalender/ Anonymous poster hash: 8f94e...4ce Lenke til kommentar
Gjest d355c...353 Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Gjest 8f94e...4ce skrev (5 minutter siden): Kaprer denne tråden. Legger ved tester av diverse kalendere. Er selv interessert i en "kalender for begge". https://www.erotikkguiden.org/erotisk-julekalender/ Anonymous poster hash: 8f94e...4ce Jeg er veldig skeptisk til "tester" som tjener penger å videresende brukere til salgstedet. Men har sett på den som er listet som nummer 1, og den er relevant da den ser ut til å være ganske balansert. Men finner ikke noe "innholdsfortegnelse" på nettsiden. Anonymous poster hash: d355c...353 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Gjest d355c...353 skrev (14 timer siden): fleshlight og masturbator. Jeg er lat idag. Kan noen fortelle om veldig enkel forskning som går på hvordan disse hjelpemidlene er sammenlignet med et ekte menneske som har samme funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå