Gå til innhold

Stor usikkerhet rundt fremtiden til Concord og utvikler Firewalk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, P7SA said:

Om du gir en karakter maks rumpestørrelse får man røflig 40% av ei gjennomsnittlig voksen latina dame. 

Om man gir maks puppestørrelse så ender man opp med mindre pupper enn det man finner på en stor mengde helt ordinære og voksne damer på et kjøpesenter.

Det har jo vært alt for mye rumpe og pupper i spill, så nå er tiden kommet for å overkompensere i motsatt retning. For DET er å være inkluderende. Men slapp av. Du blir kanskje ikke imponert over puppestørrelsen, så du kan heller velge at karakteren har kuttet bort puppene. Bare legge på "Top surgary scars" og velge dine foretrukne pronomen.💀

 

 

Og dette er nytt for Veilguard? Tidligere har du hatt fritt valg i størrelse på pupper og rumpe?

Lenke til kommentar

I denne tråden har vi lært at "gamere" er sarte mennesker som ikke tåler at mennesker som er anderledes enn dem selv skal ha mulighet til å ha glede av et spill og vi har lært at denne gruppen idioter tror de utgjør ett eller annet flertall.

Det er sjelden man kan observere en gruppe som er så frakoblet virkeligheten utbasonere sin ignoranse i full offentlighet :rofl:

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
56 minutes ago, rabler said:

I denne tråden har vi lært at "gamere" er sarte mennesker som ikke tåler at mennesker som er anderledes enn dem selv skal ha mulighet til å ha glede av et spill og vi har lært at denne gruppen idioter tror de utgjør ett eller annet flertall.

Det er sjelden man kan observere en gruppe som er så frakoblet virkeligheten utbasonere sin ignoranse i full offentlighet :rofl:

Du får prøve å være en gamer da veittu! Ikke prøve å leve ditt politiske liv både i og utenfor skjerm.

Det er en del av meningen at vi skal koble oss fra virkeligheten da vi setter oss ned i gamer-stolen. Og ja, hvis du er gamer, så er du flertallet i gamer-samfunnet. "Whoopdedoo!"

Den største grunnen til at et spill flopper, er at forbrukeren ikke liker innholdet. Hvis det mislikte innholdet går i loop i tittel etter tittel og franchise som en gang var populær blir totalt skrudd, så vil gamere si stopp til slutt, slik vi har sett. Da er det viktig å vite hva slags innhold som ikke er likt, og jeg tror de fleste vet hvilket "hva" det er.

Jeg vil ikke ha buljong i kakaoen min!

Nå skal det sies at gamere har blitt mer politiske også i det siste, men det må de, når DEI blir skrudd inn i store prosjekter gamere bryr seg om, og det ikke tar slutt. Rom for forståelse er en ting, propaganda er noe annet.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
P7SA skrev:

"Spillet slet med å skille seg ut i en allerede stappfull sjanger". 

LOL! Spillet floppet grunnet elendig DEI/woke implementering. Og med elendig så mener jeg at de totalt ekskluderte det majoriteten av spillere kunne vurdert å betale for. Muligheten til å spille en rekke kule/flotte helter som man kunne relatere til og se opp til.

Istedenfor fikk man muligheten til å betale 40 dollar for å spille ei feit spygrønn michelin-mann dame med transstemme, pronomen og blå leppestift. Og dette bare var en av mange karakterer som gjorde at spillet skilte seg tydelig ut fra mengden. På en negativ måte! Spillet skilte seg faktisk så mye ut fra mengden at nesten ingen gadd å kjøpe det. Sånn går det når man lager spillkarakterer primært for et "moderne publikum".

Selvsagt, nå tror jeg ikke spillet hadde vært en suksess selv med bra karakterer. Men trolig mye over 100 ganger så mange spillere. Det er en overfylt sjanger og mekanismene var ikke særlig gode og mange mente du var for treg, men det forklarer ikke den totalt mangel på interesse. Ikke en gang under åpen beta. Og regner med mange kanskje mesteparten var folk som streamet eller lagde videoer.
Lenke til kommentar
TheKims skrev:

Spillet floppet fordi de forlangte 400kr når du får et bedre spill gratis. Hele go woke go broke ble motbevist når Hogwart Legacy ble utgitt. Hvorfor feilet ikke det spillet?

Kan det være at det rett og slett var et bra spill?

Ja Hogwarts Legacy var woke, men at hele den Amerikanske spill pressen gikk til krig mot det hjalp dem veldig mye. Det var også et godt spill. Og Hogwarts Legacy var ikke veldig woke slik concord var, det var elementer men ikke et fokus for spillet.
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, magne.moe said:
7 hours ago, TheKims said:

Spillet floppet fordi de forlangte 400kr når du får et bedre spill gratis. Hele go woke go broke ble motbevist når Hogwart Legacy ble utgitt. Hvorfor feilet ikke det spillet?

Kan det være at det rett og slett var et bra spill?

Expand  

Ja Hogwarts Legacy var woke, men at hele den Amerikanske spill pressen gikk til krig mot det hjalp dem veldig mye. Det var også et godt spill. Og Hogwarts Legacy var ikke veldig woke slik concord var, det var elementer men ikke et fokus for spillet.

Her jeg kanskje lite ute av loopen, men hvilke elementer av woke i concorde var et fokus i spillet når du sier at det bare var elementer i hogwarts? Og hvordan overgår det i wokeness én viss mørk stemme i et tavern når det kommer til representasjon? Jeg trodde jo at problemet av wokeness i concorde var at folk var stygge eller for inklusive, men her har jeg jo tydeligvis tatt helt feil. 

Dette her kan jo kanskje endre min mening, noe som var at det floppa fordi det var et rævva spill i et oversaturert marked, som ble solgt mye dyrere upfront enn hva konkurentene gjorde, og der sjefene var dritings fulle av sunk cost fallacy.

Så her har du virkelig mulighet til å forandre en mening.

Jeg vil foresten også slenge inn dragon age origins og mass effect i listen til @rabler. Satan de var sykt woke.

Endret av shockorshot
  • Liker 6
Lenke til kommentar
magne.moe skrev:
TheKims skrev:

Spillet floppet fordi de forlangte 400kr når du får et bedre spill gratis. Hele go woke go broke ble motbevist når Hogwart Legacy ble utgitt. Hvorfor feilet ikke det spillet?

Kan det være at det rett og slett var et bra spill?

Ja Hogwarts Legacy var woke, men at hele den Amerikanske spill pressen gikk til krig mot det hjalp dem veldig mye. Det var også et godt spill. Og Hogwarts Legacy var ikke veldig woke slik concord var, det var elementer men ikke et fokus for spillet.
Go Woke go broke kan motbevises mange ganger det stemmer rett og slett ikke https://pressfire.no/artikkel/-pinlig-anti-woke
  • Liker 7
Lenke til kommentar

"Go woke, go broke!" Er bare et morsomt rim. Det er ingen som går rundt og tror at gigantiske milliardselskaper bokstavlig talt skal gå konkurs av å "gå woke". Det er bare noe som slenges rundt når man bare forventer at woke implementering ender opp med å skade økonomisk. Noe det ofte gjør. Woke infiserte sjefer/ledere må normalt forlate stillinger lenge før et selskap går helt til grunne.

Victorias secret (undertøy selskap kjent for sexy modeller) gjorde litt det samme som Concord. De prøvde å slenge seg på woke-bølgen og inkludere pluss-size og transpersoner i håp om å appellere til et bredere publikum (no pun intended).Skadet merkevare og halvert aksjeverdi. En av mange som har gått på en smell.

Kan jo slenge inn bud light også. Gikk ikke lange tiden før hu dame som skulle prøve å wokeifisere selskapet måtte ut av døra etter skandalen med Mulvaney (transperson som skulle promotere drikken). Virker som selskapet er på rett kjør igjen nå. Men utrolig hvor mye noen sekunder med woke reklame kunne skade et selskap.

Ubisoft har i de senere år lansert og jobbet på flere wokeifiserte spill. Aksjekursen er nå ca 15% av det den var for noen år siden. Et resultat av at mange spill "ikke lever opp til forventningene". Eller for å si det mer rett ut. Har blitt wokeifisert / infisert av dårlig DEI.

Det finnes spill som man kan si er woke og har gjort det bra. Men da er det viktig å se på hvor woke det faktisk er samt en rekke faktorer som har påvirket spillet. Harry Potter spillet f.eks. Jeg har ikke mye kunnskap om det og politikken rundt det, så mulig jeg er litt på vidden her. Men såvidt jeg vet prøvde woke siden å kanselere spillet grunnet at JK rowling ble stemplet som transfobisk. Wokhuer prøvde å kanselere spillet på en rekke måter. Den høyreorienterte anti-woke siden endte naturlig nok opp med å promotere spillet. Eksempelvis:  If You Want To Infuriate The Woke Mob, Play Hogwarts Legacy. Litt morsomt at det nå finnes wokehuer som nå bruker spillet som eksempel på at "go woke, go broke" ikke stemmer. For det var wokehuene sin kanselering av spillet som feilet.

Endret av P7SA
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
18 minutes ago, P7SA said:

Det finnes spill som man kan si er woke og har gjort det bra. Men da er det viktig å se på hvor woke det faktisk er samt en rekke faktorer som har påvirket spillet. Harry Potter spillet f.eks. Jeg har ikke mye kunnskap om det og politikken rundt det, så mulig jeg er litt på vidden her.

Ja du er på viddene. Her er hva "Woke Content Detector's Curated List og Games" har å si om spillet:

image.thumb.png.1328c992adff47e20cb98e48600d64aa.png

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, rabler said:

Ja du er på viddene. Her er hva "Woke Content Detector's Curated List og Games" har å si om spillet:

image.thumb.png.1328c992adff47e20cb98e48600d64aa.png

 

Jeg er veldig klar over flere av woke elementene i spillet som du viser til. Men det endrer vel ikke at wokehuer prøvde å kansellere spillet og at anti-wokere promoterte spillet?

Endret av P7SA
Lenke til kommentar
P7SA skrev:
17 minutes ago, rabler said:

Ja du er på viddene. Her er hva "Woke Content Detector's Curated List og Games" har å si om spillet:

image.thumb.png.1328c992adff47e20cb98e48600d64aa.png

 

Jeg er veldig klar over flere av woke elementene i spillet som du viser til. Men det endrer vel ikke at wokehuer prøvde å kansellere spillet og at anti-wokere promoterte spillet?

To nesten helt identiske sider av nøyaktig samme mynt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
33 minutes ago, P7SA said:

Jeg er veldig klar over flere av woke elementene i spillet som du viser til. Men det endrer vel ikke at wokehuer prøvde å kansellere spillet og at anti-wokere promoterte spillet?

To små og smålige grupper som er like fullt er megastore idioter.

Endret av rabler
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...