leifeinar Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Zeph skrev (13 timer siden): Den kunne blitt solgt med nokre PS1-spel ferdig installert. Alltid syntes det er rart ikke Sony har sluppet en PS emulator for PS 1,2 og 3. kunne solgt masse gamle spill til en ok pris. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september leifeinar skrev (På 22.9.2024 den 10.02): Alltid syntes det er rart ikke Sony har sluppet en PS emulator for PS 1,2 og 3. kunne solgt masse gamle spill til en ok pris. De gjør jo strengt tatt det. De har flere spill fra de konsollene til salgs i Playstation Store, og du får tilgang til ytterligere av dem om du abonnerer på PS Plus Premium. Grunnen til at det ikke er flere er rett og slett at de ikke har rettighetene til alt som kom til de maskinene. Men nå nylig har både eksempelvis Mr Moskeeto og Timesplitters-spillene kommet ut, med trophies og alt. 1 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Bare vent noen få måneder, så kan en sikkert kjøpe retro faceplate fra AliExpress til en hundrings eller to. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Fantomtegningen skrev (3 timer siden): Bare vent noen få måneder, så kan en sikkert kjøpe retro faceplate fra AliExpress til en hundrings eller to. Du får allerede kjøpt det på Temu. Dog uten den fargede logoen. Men du får også kjøpt klistremerker der som du kan klistre på innsiden av logo-utrisset, som gjør at du får riktige farger. Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Nimrad skrev: cosmic1981 skrev (3 timer siden): Nimrad skrev (4 timer siden): Står ingenting om pris. Blir de smelldyre? Spørsmålet er om de kommer for salg eller ikke, med tanke på for 10 år siden. Mener du om de kommer i Norge? yes, leste en post på twitter (Eller X som det heter) at det kommer 500 stk til Europa. Dette er nok ikke bekreftet, men jeg mistenker det stemmer ganske så greit. Hvor mange som faktisk kom til Norge av 20th Aniversary er usikkert, men 20 stk ble solgt på Platekompaniet med loddtrekning. Resten ble fordelt ut til youtubere. Jeg tror det samme skjer igjen, at en utvalgt butikk kjede får et opplag, og man må vel stå i kø for kjøp. Noen youtubere hadde konkurranser der man kunne vinnne en slik, og på Retrospillmessen 2015 så ble en delt ut i gevinst og på budrunde for donasjon til veldedighet + At messen fikk en selv. Så rent tipping så er det nok ca 40-50 stk i Norge av den. Jeg har en av de vunnet i konkurranse. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september 16 hours ago, Gringorilla said: Du får allerede kjøpt det på Temu. Dog uten den fargede logoen. Men du får også kjøpt klistremerker der som du kan klistre på innsiden av logo-utrisset, som gjør at du får riktige farger. Fancy! Hadde jeg ikke hatt Darkplates fra Displate så hadde jeg nok kjøpt slike retro plates, bare ikke fra Temu (Mulig Displate hadde prøvd seg igjen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå