Spillredaksjonen Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Feirer PlayStations 30-årsdag med spesialutgaver av PS5 og PS5 Pro Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Problemet er nok at det blir veldig få som kommer til Norge.. PS4 20th aniversary var ikke til salgs i butikker men unntak av Platekompaniet som hadde loddtrekning på 20 stk eller noe. Resten ble gitt ut til youtubere. Selv vant jeg en i en konkurranse, og selvfølgelig ønsker jeg en av disse til samlingen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Rart de ikke selger disse som deksel. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september leifeinar skrev (16 minutter siden): Rart de ikke selger disse som deksel. Selve konsollen er også en annen farge. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Står ingenting om pris. Blir de smelldyre? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Nimrad skrev (23 minutter siden): Selve konsollen er også en annen farge. Men du får jo 90% av effekten av kun dekslene siden den originale er svart der. Jeg hadde lett kjøpt slike plates. Ser mye kulere ut enn de hvite. leifeinar skrev (41 minutter siden): Rart de ikke selger disse som deksel. Hvis man liker retro-looken så har man også disse https://dbrand.com/shop/limited-edition/retro-darkplates Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Hva med noen kule spill for å feire bursdagen, Sony? Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Nimrad skrev: Står ingenting om pris. Blir de smelldyre? Spørsmålet er om de kommer for salg eller ikke, med tanke på for 10 år siden. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Comma Chameleon skrev (1 time siden): Men du får jo 90% av effekten av kun dekslene siden den originale er svart der. Jeg hadde lett kjøpt slike plates. Ser mye kulere ut enn de hvite. leifeinar skrev (2 timer siden): Det er nok en grunn, nemlig at prisen på disse utgavene sannsynligvis blir veldig høye. Hadde det kommet deksler i tillegg hadde de undergravd eksklusiviteten av disse utgavene. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Chaos_Niddhogg skrev (3 timer siden): Hva med noen kule spill for å feire bursdagen, Sony? Mener du som f.eks. Astro Bot? 1 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september cosmic1981 skrev (3 timer siden): Nimrad skrev (4 timer siden): Står ingenting om pris. Blir de smelldyre? Spørsmålet er om de kommer for salg eller ikke, med tanke på for 10 år siden. Mener du om de kommer i Norge? Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Gringorilla skrev: Chaos_Niddhogg skrev (3 timer siden): Hva med noen kule spill for å feire bursdagen, Sony? Mener du som f.eks. Astro Bot? Er vel bedre enn ingenting... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september jeg stiller meg i kø, må jo få tak i en av disse lekkerbiskene Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september LampeLars94 skrev (14 timer siden): Lunkent Hva forventer du, PS5 i seksfarget regnbue? Dette er retro Lenke til kommentar
confused craftsman Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Det er så utrolig fint å se farger på PlayStation igjen. Jeg skjønner tanken bak designet på ps5, men jeg syntes kontrolleren ble døll kjedelig når de fjernet fargene på knappene. Når det er sagt så er jeg fortsatt ikke solgt på ps5 pro. Det virker som en veldig dyr og smal oppgradering. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Designet er veldig kult om en er en gammel PlayStation fan. Men det er et poengløst produkt selv for dem som står klar med penger i hånden… Er ikke mange tusen eksemplarer av konsollene. Det er dog nok grei mulighet å skaffe kontrolleren i et lite vindu. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Chaos_Niddhogg skrev (På 20.9.2024 den 9:51 AM): Hva med noen kule spill for å feire bursdagen, Sony? Den kunne blitt solgt med nokre PS1-spel ferdig installert. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Zeph skrev: Chaos_Niddhogg skrev (På 20.9.2024 den 9:51 AM): Hva med noen kule spill for å feire bursdagen, Sony? Den kunne blitt solgt med nokre PS1-spel ferdig installert. Du! Det kinne ha blitt ganske kult egentlig. Dumt du ikke jobber hos dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå