Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Pris for å la firma leie kontor og lager av meg privat


cptCory

Anbefalte innlegg

Hei!

Firmaet jeg jobber i leide tidligere kontor og lager av ett annet firma. Dette blir nå for kostbart for firmaet og de går over til å leie fra meg privat da jeg har ledige bygg på eiendommen og ledig rom i boligen som blir det nye kontoret.

Hva kan man forvente å kunne ta for noe slikt, er det noen standarder rundt dette? Jeg vil også ta imot kunder i min bolig og de øvrige ansatte har full tilgang til byggene med verktøy og utstyr. Kan legge til at jeg er daglig leder og regnskapsfører.

 

I mengder dreier det seg om ca. 100 m2 innelager og 300m2 utelager samt ett kontor, (tidligere gjesterom i boligen). Det er nå større og like sentralt i forhold til der vi leide tidligere. Tidligere betalte vi 9.000,-/mnd for dette og styret synes at 3.500,-/mnd burde holde for å leie av meg noe jeg synes virker urimelig lavt. Hadde igrunn sett for meg hvertfall 5. Eneste praktiske forskjell er at vi nå ikke har tilgang på truck, hvilket er praktisk å ha, men ikke nødvendig for vår drift.

Mulig dette ikke relevant for denne delen av forumet, dere får da bare synge ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...