Gå til innhold

BankID-appen - Skal ikkje den kunne brukast til å legitimere seg for banken?

Anbefalte innlegg

Etter at eg har vore kunde i over 20 år har eg fått melding frå banken om at eg må legitimere meg med pass/nasjonalt id-kort dersom eg vil behalde bankID. Banken vil då sende ei rekommandert sending (om eg har forstått dette rett), og ein må då møte opp i post-i-butikk og vise passet.

Samstundes har bankID-appen ei teneste der ein skal kunne legitimere seg for banken frå sofakroken:

https://bankid.no/identitetssjekk-med-pass-og-bilde

Men i følgje kundesørvis må ein fyrst legitimere seg fysisk for banken, og fyrst etter dette kan ein bruke bankID-appen sine tenester.

Då er jo eigentleg denne tenesta ubrukeleg. Kva er vitsen med ei teneste som uansett ikkje kan brukast til å legitimere seg for banken?

Er det nokon her som har brukt bankID-appen til å legitimere seg for banken, eller som har vore liknande problemstilling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 47bcb...ba5

Det er jo 5 år siden alle skulle identifisere seg for å beholde bankid😂 Kommer forøvrig en løsning snart for å scanne passet inn i bankid appen så man skal kunne bruke den som id.

Anonymous poster hash: 47bcb...ba5

Lenke til kommentar
2 hours ago, torbjornen said:

Er det nokon her som har brukt bankID-appen til å legitimere seg for banken, eller som har vore liknande problemstilling?

Jeg var ikke en av dem, men jeg mener å huske at DNB-kunder brukte (eller kunne bruke) BankID-appen til å scanne passet og således legitimere seg overfor banken. Vet ikke om andre banker gjør det på samme måten.

Selv var jeg og passet mitt fysisk tilstede i den lokale bankens lokaler for maange år siden, og etter det har jeg ikke hørt noe mer fra den kanten.

edit: la til "ikke", som gir litt mer mening.

Endret av nebrewfoz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...