AndersT2 Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Vi har en PC på jobben hvor vi skal legge inn alle som jobber her pga nytt system. PCen er kun satt opp som en standard standalone PC, ikke noe domene ect. Den har Windows 11 Pro. Den henger på møteromsskjermen vår, og siden vi nå ikke lenger bruker eksternt skrivebord som funket fint via felles bruker, så må vi ha egne brukere siden enkelte er sløve med å logge seg av når de har logget seg inn i Outlook.com som de kan jobbe via når de har møte. La først til alle brukerne med lokal konto, og med felles passord, slik at hver kunne gå inn og lage sitt eget. Men passordet får vi ikke endret på noen måte. Så testet å legge til en bruker med microsoft konto, laget en outlook epost. Men under brukernavnet så står det kun Logg på, men ikke noe skjer når jeg trykker der. Sjekket i eposten, og de er ikke noe aktiverings epost eller noe slikt der. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september 1 hour ago, AndersT2 said: Men passordet får vi ikke endret på noen måte. CTRL + ALT + DEL ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå