seda Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september (endret) Hei! Helt siden Codename 47 i 2000 og Splinter Cell i 2002 har jeg vært betatt av snike-sjangeren, og føler jeg trenger litt påfyll nå som huset er ferdig oppusset og pappaperm, høst og vinter står på trappene. Jeg har spilt alle spill i overnevnte serier (Hitman og Splinter Cell), jeg har spilt Dishonored-serien, The Last of Us-serien, A Plague Tale-spillene, Assassins Creed-spillene, Sniper Elite-spillene, Thief-spillene, Sniper Ghost Warrior-spillene, Ghost of Tsushima, Alien Isolation, Deathloop, MGS5 og Horizon-spillene. Spiller utelukkende på PS5 og trenger litt faglig påfyll som kan fylle snikebehovet Endret 19. september av seda Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Tror du her mer eller mindre brukt opp den sjangeren, du må vel vente på neste AC spill tror jeg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september The Elder Scrolls 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september seda skrev (1 time siden): Thief-spillene Kunne man bare fått ett nytt Thief spill, eller en remake av 1,2 og 3 Nå har du glemt å spille "kingdome come deliverance " det kan du spille allt fra tank i rustning til tilnermet usynelig Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september (endret) Kan noen av disse spillene passe? Aragami 2 Batman Arkham serien Dead by Daylight Desperados III Deus Ex: Mankind Divided Invisible, Inc. Mark of the Ninja: Remastered Shadow Tactics: Blades of the Shogun Styx: Shards of Darkness Thief Simulator 2 Edit: Noen flere spill: Cyberpunk 2077 Phantom Liberty Days Gone Death Stranding Director’s Cut Sekiro: Shadows Die Twice Tomb Raider Reboot Trilogien Watch Dogs Serien Kilder: 20 best stealth games to play on PC & Steam in 2024 23 Best PlayStation 5 Stealth Games Endret 19. september av backtoback flere spill; kilde 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Elder scrolls spillene som ren tyv/snikmorder? Lenke til kommentar
seda Skrevet 19. september Forfatter Del Skrevet 19. september (endret) Elder Scrolls har jeg vært gjennom og logget mange hundre om ikke tusener av timer i, så de er unnagjort og ferdig tenker jeg. Plattform-varianter og flerspilleropplegg er ikke så gøy, synes jeg, men Aragami, Deus Ex – Mankind Divided og Thief Simulator 2 ser fine ut. Og Deus Ex er også på 85 % salg i PS Store Endret 19. september av seda Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Deus Ex Human Revolution er *chef's kiss* Lenke til kommentar
seda Skrevet 19. september Forfatter Del Skrevet 19. september Styrmann Smisk skrev (1 time siden): Deus Ex Human Revolution er *chef's kiss* Dessverre ikke tilgjengelig i PS Store, ser jeg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september (endret) Ser at kingdome come deliverance koster 45 kr i PS store. mulig det er for at jeg har PS pluss Endret 20. september av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå